مقاله ارزیابی سیستم بادبند هم محوروبرون محوروطول تیر پیوندبربهینه شدن طرح سازه با استفاده از مدلسازی نرم افزاری وارایه پیشنهادها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی سیستم بادبند هم محوروبرون محوروطول تیر پیوندبربهینه شدن طرح سازه با استفاده از مدلسازی نرم افزاری وارایه پیشنهادها دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی سیستم بادبند هم محوروبرون محوروطول تیر پیوندبربهینه شدن طرح سازه با استفاده از مدلسازی نرم افزاری وارایه پیشنهادها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی سیستم بادبند هم محوروبرون محوروطول تیر پیوندبربهینه شدن طرح سازه با استفاده از مدلسازی نرم افزاری وارایه پیشنهادها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی سیستم بادبند هم محوروبرون محوروطول تیر پیوندبربهینه شدن طرح سازه با استفاده از مدلسازی نرم افزاری وارایه پیشنهادها :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
استفاده ازسیستم بادبندی درسازه های فلزی به جهت بهینه شدن سازه و طراحی و اجرای ساده آن بیش ازسیستم قاب خمشی موردتوجه بودها ست دراین بین و براساس تحقیقات انجام شده توسط نگارنده استفاده ازآرایش شطرنجی سیستم بادبندی فلزی درارتفاع سازه نتایج مناسبی را ازجهت کاهش تغییر مکان جانبی ساختمان و تعدیل نیروهای داخلی اعضا دربرداشهت است همچنین تحقیقات انجام توسط نگارنده نشان داده که استفاده ازمهاربند هم محور هفتی نسبت به نوع هشتی آن ازاین مزیت برخوردار است که ازحداکثر ظرفیت فولاد استفاده میگردد به هرحال استفاده ازمهاربند هم محور هشتی یا هفتی باعث کاهش وزناسکلت و بهینه شدن طرح سازه می گردددربررسی انجام شده دراین مقاله پاسخ انواع سیستم مهاربند فلزی هم محور و برون محور معمول برپاسخ سازه با استفاده ازنرم افزار SAP2000 مورد ارزیابی قرارگرفته است که دراین بین مهاربند قطری هم محور نتایج مناسبی را دربرداشته است و میتواند درطراحی ها موردتوجه قرارگیرد نوعی ازسیستم مهاربندی پیشنهادی تحت عنوان مهاربند ضربدری با فیوزارتباطی میتواند علاوه برتامین صلبیت بادبندی ضروری و انعطاف پذیری سیستم برون محور را نیز داشته باشد و مزیت اصلی آن کنترل محل تشکیل مفصل پلاستیک می باشد که رفتارآن دراین مقاله بررسی گردیده است بادبندی برون محور به سبب شکل پذیری مناسب و قدرت جذب و استهلاک نیروی زلزله میتواند موردتوجه قرارگیرد ولی طول تیر پیوند نقش مهمی را درپاسخ لرزه ای آن دارد بطوریکه با افزایش نسبت آن بطول دهانه تغییر مکان جانبی قاب افزایش می یابد ولی درمورد قابهای با ارتفاع متوسط و زیساد رابطه این دوپارامتر غیرخطی است و درنسبت های بالاتر طول تیر پیوند به طول دهانه افزایش بیشتری درتغییر مکان دیده شد لذا درانتخاب طول تیرپیوند بایستی دقت زیادی را داشت تا تیرپیوند رفتاربرشی و یا حداکثر رفتاربرشی و خمشی داشته باشد و بقولی این طول مقدار حداقل اصولی خود را داشته باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.