مقاله مطالعه تطبیقی نقش اتوماسیون اداری در بهبود تصمیم گیری مدیران و بهره وری سازمانها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مطالعه تطبیقی نقش اتوماسیون اداری در بهبود تصمیم گیری مدیران و بهره وری سازمانها دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه تطبیقی نقش اتوماسیون اداری در بهبود تصمیم گیری مدیران و بهره وری سازمانها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه تطبیقی نقش اتوماسیون اداری در بهبود تصمیم گیری مدیران و بهره وری سازمانها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه تطبیقی نقش اتوماسیون اداری در بهبود تصمیم گیری مدیران و بهره وری سازمانها :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
اتوماسیون اداری موضوعی است که اخیرا در حوزه فناوری اطلاعات مورد توجه زیادی قرار گرفته است با توجه به اینکه اتوماسیون اداری, بهترین ابزار برای رسیدن به راهکارهای مفید, جهت صرفه جویی در زمان و استفاده بهینه از امکانات موجود در سازمان میباشد. از همین رو است که راه حل های مکانیزه به گردش مکاتبات سازمان سرعت بخشیده و همچنین مدیریت بر گردش کارها را میسر می سازد. در این فرآیند, مکاتبات کاغذی, صرفه جویی و استفاده بهینه از زمان و افزایش بهره وری عملی میگردد (صرافی زاده, ۱۳۸۳). به این ترتیب مفهوم بهره وری نیز سنجش و ارزیابی بازده و نتایج فعالیت های یک سازمان, هم نسبت به اهداف و هم نسبت به حجم منابع مصروفه و منظور از بهبود بهره وری هم افزایش کارایی و هم اثربخشی تر کردن فعالیت هاست (علیپور, ۱۳۸۸). از دیدگاه فلسفی, فلسفه تصمیم گیری نیز همان فلسفه مدیریت است اگر فلسفه را به مفهوم عام, کوششی برای رسیدن به روشنایی, دانستن, تجسس و کنجکاوی در عمق زندگی و یافتن راهی برای بهتر زیستن انسان بدانیم, فلسفه مدیریت و تصمیم گیری نیز همین هدف را در مقیاسی مشخص تر و سازمان یافته تر دنبال می کند (مهدویان, ۱۳۶۹). پیچیدگی سازمان لزوم شیوه تصمیم گیری مناسب و اخذ تصمیمات مستدل برای مدیران سبب می شود آنان ابزاری مطمئن برای یاری آنان در تصمیم گیری هستند اتوماسیون امکانات لازم را جهت تصمیم گیری بهتر در اختیار آنان قرار می دهد. در مقاله حاضر پس از تعریفی از اتوماسیون اداری, تصمیم گیری, بهبود تصمیم گیری و بهره وری, ضمن مرور ادبیات موضوعی مربوط به استخراج شباهت ها و تفاوت های بین آنها پرداخته و نتیجه گیری خواهد شد که با توجه به تاثیر شگرف اتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران و بهره وری سازمان, مدیران باید به اتوماسیون اداری در جهت بهبود تصمیم گیری و افزایش بهره وری توجه ویژه نمایند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.