مقاله اصول و فرایند طراحی معماری فضاها و عملکرد های اموزشی کودکان در راستای مدل خلاقیت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اصول و فرایند طراحی معماری فضاها و عملکرد های اموزشی کودکان در راستای مدل خلاقیت دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اصول و فرایند طراحی معماری فضاها و عملکرد های اموزشی کودکان در راستای مدل خلاقیت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اصول و فرایند طراحی معماری فضاها و عملکرد های اموزشی کودکان در راستای مدل خلاقیت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اصول و فرایند طراحی معماری فضاها و عملکرد های اموزشی کودکان در راستای مدل خلاقیت :
تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
دردهه اخیر با پیشرفت علوم وتکنولوژی و رشدقابل توجه جمعیت درجهان سبب توجه ویژه به مسائل آموزشی وفضاهایآموزشی کودکان ونوجوانان شده اما متاسفانه درایران بیشتر فضاهایآموزشی مانند مهدکودک و مدارس که میتواننددرشکوفایی خلاقیت کودکان و نوجوانان موثرباشنددرفضاهایی با کاربریهای غیرآموزشی و نامناسب به لحاظ محیطی مثل فضاهای مسکونی و تجاری احداث میشوند این فضاها درچنین مکانهایی نامناسبی باعث عدم شکوفایی استعداد و خلاقیت درکودکان میگردد و این استعدادها که به عنوان سرمایه ملی جامعه هستند بصورت نهفته باقی میمانند هدف ازاین تحقیق دستیابی به اصول طراحی فضاهای ویژه کودکان با تاکید بربهره گیری ازقابلیتهای محیطی برذهن و رفتارکودکان و رویکرد ارتقا خلاقیت درآنان است طراحی فضایی که کودک درآن بتواند درست فکرکندآزادانه بازی کند و درکمال امنیت به تجربه ناکرده ها بپردازد دراین تحقیق ابتدا به تعریف خلاقیت و خصوصیات کودک خلاق و عوامل افزایش خلاقیت و تاثیر شناخت روانشناسی کودک برایجادخلاقیت کودکان است مورداستنتاج قرارمیگرددودرآخر به بررسی و عدم عواملی چون فضاهای باز محوطه بیرونی و عناصرمحرک مثل نورورنگ و آب گیاهان و ; که میتواند موجب خلاقیت کودکان باشد درمراکزفرهنگی کودک پرداخته میشود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.