مقاله بررسی و شناسایی عوامل اثر گذار بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی : مشتریان شرکت لبنیاتی پاک آرا سنندج)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و شناسایی عوامل اثر گذار بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی : مشتریان شرکت لبنیاتی پاک آرا سنندج) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و شناسایی عوامل اثر گذار بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی : مشتریان شرکت لبنیاتی پاک آرا سنندج)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و شناسایی عوامل اثر گذار بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی : مشتریان شرکت لبنیاتی پاک آرا سنندج)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و شناسایی عوامل اثر گذار بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی : مشتریان شرکت لبنیاتی پاک آرا سنندج) :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
پژوهش حاضر به منظور سنجش عوامل اثرگذار بر وفاداری مشتریان شرکت لبنیاتی پاک آرا سنندج می پردازد این تحقیق از نوع پیمایشی می باشد. جامعه آماری شامل کلیه مصرف کنندگان محصولات لبنی پاک آرا شهر سنندج می باشد. ۳۰۰ نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب, که اطلاعات از این تعداد بر اساس ابزار پرسشنامه جمع آوری شده است. در این تحقیق شش بعد عوامل فیزیکی کالا, انتظارات مشتریان, تصویر سازمان , دسترسی به کالا, قیمت و زمان دریافت محصول مورد بررسی قرار گرفت. تحلیل داده ها نشان داد که هریک از ابعاد ششگانه فوق بر میزان وفاداری مشتریان شرکت پاک آرا موثر است اما میزان تاثیر هر بعد با هم دیگر متفاوت است. همچنین ویژگی های برتر محصولات از نظر مصرف کنندگان کیفیت و قیمت بود و نحوه اشنایی مشتریان با محصولات شرکت معرفی از طرف فروشنده و بعد تبلیغات رسانه ای بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.