مقاله تحلیل کارایی و مصرف بهینه منابع در ادارات آموزش شرکت های تابعه ی وزارت نفت بر اساس رویکرد کمی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل کارایی و مصرف بهینه منابع در ادارات آموزش شرکت های تابعه ی وزارت نفت بر اساس رویکرد کمی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل کارایی و مصرف بهینه منابع در ادارات آموزش شرکت های تابعه ی وزارت نفت بر اساس رویکرد کمی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل کارایی و مصرف بهینه منابع در ادارات آموزش شرکت های تابعه ی وزارت نفت بر اساس رویکرد کمی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل کارایی و مصرف بهینه منابع در ادارات آموزش شرکت های تابعه ی وزارت نفت بر اساس رویکرد کمی :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
هدف:هدف این مقاله ارزیابی کارایی فنی ادارات آموزش شرکت های تابعه ی وزارت نفت با استفاده از روش تحلیل فراگیر داده ها می باشد. روش شناسی: جامعه آماری تحقیق شامل ادارات آموزش شرکت های تابعه ی وزارت نفت است. دوره و زمان بررسی , سال های ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ است.نهاده ها در این تحقیق شامل: هزینه های دوره های مدیریتی , تخصصی, عمومی ; امتیاز ارزیابی مدرسین دوره های مدیریتی, تخصصی , عمومی; و ستاده ها شامل: امتیاز کل ارزیابی دوره های مدیریتی , تخصصی, عمومی می باشند. برای تجزیه و تحلیل داده ها از مدل BBC با رویکرد نهاده مدار و نرم افزار Deap2 و برای سازماندهی اطلاعات از نرم افزار Exel استفاده شد. نتایج و بحث: نتایج حاصل از این تحقیق نشان می دهد , در دوره های مدیریتی, با فرض بازده ثابت به مقیاس, واحدهای ۱,۲,۵,۸ و با فرض بازده متغیر به مقیاس , واحدهای ۱,۲,۳,۵,۷,۸,۹ در دوره های عمومی , با فرض بازده ثابت به مقیاس , واحدهای ۱,۲,۵,۸ و با فرض بازده متغیر به مقیاس, واحدهای ۱,۲,۳,۵,۷,۸,۹ در دوره های عمومی, با فرض بازده ثابت به مقیاس, واحدهای ۲,۳,۱۲ و با فرض بازده متغیر به مقیاس واحدهای ۱ ,۲ ,۳ ,۵ ,۷ ,۸ ,۹ ,۱۲ در دوره های تخصصی , با فرض بازده ثابت به مقیاس , واحدهای ۱,۲,۵ و با فرض بازده متغیر به مقیاس واحدهای ۱ ,۲ ,۳ ,۵ ,۶ ,۸ کارا بوده اند.نتیجه گیری کلی: با توجه به نتایج بدست آمده, در سال های ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ نتایج کارایی ادارات آموزش مورد بررسی در حالت VRS میانگین بالایی از خود نشان می دهد, ولی باید یادآور شد که این عملکرد , فقط نشان دهنده ی کارایی کوتاه مدت است. اگر تمام ادارات آموزش ناکارا, توانایی کاهش مقادیر پیشنهادی را داشته باشند که با توجه به عملکرد ادارات آموزش همگن خود تعیین شده است , می توانند به میزان قابل توجهی از اتلاف منابع در کشور جلوگیری کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.