مقاله جهت گیری های استراتژیک به عنوان مزیت رقابتی شرکت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله جهت گیری های استراتژیک به عنوان مزیت رقابتی شرکت دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله جهت گیری های استراتژیک به عنوان مزیت رقابتی شرکت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله جهت گیری های استراتژیک به عنوان مزیت رقابتی شرکت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله جهت گیری های استراتژیک به عنوان مزیت رقابتی شرکت :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
حفظ بقای سازمان در محیط رقابتی دنیای امروز راهی جز کسب مزیت رقابتی برای آنها باقی نمی گذارد. قابلیت های بازاریابی فرایندهای منسجم طراحی شده جهت بکارگیری دانش جمعی، مهارتها و منابع شرکت برای تولید و عرضه محصولات و خدمات سازگار با الزامات بازار و نیازهای رقابتی می باشد. صنعت بانکداری ایران همگام با سایر صنایع نیز در دهه اخیر با تغییرات و تحولاتی در عرصه مقررات زدایی، شروع فعالیت موسسات اعتباری و بانک های خصوصی ، تکنولوژی های جدید در ارائه خدمت رفته رفته به سوی رقابتی شدن پیش می رود و در این بین سازمان هایی می توانند موفق عمل کنند که با این تغییرات همگام بوده ، واکنش های پویشگرانه نسبت به محیط رقابتی از خود نشان دهند. بنابراین ردیابی ، درک و واکنش به محیط رقابتی را می توان به عنوان یک جنبه ویژه از فعالیت های بازاریابی مطرح نمود. این تحقیق بر روی سه جهت گیری استراتژیک که بیشترین توجهات را در میان محققین به خود جلب کرده متمرکز است که رابطه اش با عملکرد تجاری به طور تجربی وضع شده است؛ مشتری مداری، رقیب محوری و گرایش به نوآوری. جامعه آماری روئسای شعب بانک های دولتی استان مازندران و حجم نمونه ۲۲۰ نفر تعیین شده است. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استاندارد و برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS استفاده شده است. نتایج نشان می دهد که جهت گیری های استراتژیک بر قابلیت های بازاریابی و قابلیت های بازاریابی بر عملکرد تاثیر مثبت و مستقیمی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.