مقاله بررسی اثرات برخی پارامترهای هندسی بر سختی پیچشی سیستم میل موجگیر خودروی سواری پراید


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثرات برخی پارامترهای هندسی بر سختی پیچشی سیستم میل موجگیر خودروی سواری پراید دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثرات برخی پارامترهای هندسی بر سختی پیچشی سیستم میل موجگیر خودروی سواری پراید  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثرات برخی پارامترهای هندسی بر سختی پیچشی سیستم میل موجگیر خودروی سواری پراید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثرات برخی پارامترهای هندسی بر سختی پیچشی سیستم میل موجگیر خودروی سواری پراید :

تعداد صفحات:۶
چکیده:
میل موجگیر یکی از مهمترین و پرکاربردترین بخشهای سیستم تعلیق به شمار می آید که وظیفه اصلی آن جلوگیری از به وجود آمدن پیچش حول محور طولی خودرو یا اصطلاحاً Roll میباشد، به همین علت Anti Roll bar نام گرفته است. از اینرو نحوه عملکرد آن اثر مستقیمی بر مشخصات خوش فرمانی خودرو دارد. با پیشرفت فناوری و در اثر سیر تکاملی خودروها، طراحی میل موجگیر نیز دستخوش تغییراتی گردیده است که با استفاده از تجزیه و تحلیل های نوین میتوان اثرات این تغییرات را روی عملکرد آن مشاهده نمود. به علت پیچیدگی های هندسی این قطعه، دقیق ترین و سریع ترین راه برای این تجزیه و تحلیلها، آنالیز به کمک روش المان محدود (FEM) میباشد که بسیار مؤثر واقع میگردد. در این پروژه پس از مدلسازی میل موجگیر خودروی سواری پراید در نرم افزار ANSYS به بررسی تأثیر تغییر سه پارامتر هندسی بر حداکثر جابجایی دو انتهای میل موجگیر که توسط آنالیز هارمونیک مشخص میگردند، پرداخته میشود و از این طریق تأثیر این پارامترها بر سختی پیچشی نتیجه گرفته میشود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.