مقاله شناسایی ارتباط بین برگزاری دوره های آموزش کوتاه مدت ضمن خدمت با عوامل توانمند سازی کارکنان (( مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان ))


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی ارتباط بین برگزاری دوره های آموزش کوتاه مدت ضمن خدمت با عوامل توانمند سازی کارکنان (( مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان )) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی ارتباط بین برگزاری دوره های آموزش کوتاه مدت ضمن خدمت با عوامل توانمند سازی کارکنان (( مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان ))  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی ارتباط بین برگزاری دوره های آموزش کوتاه مدت ضمن خدمت با عوامل توانمند سازی کارکنان (( مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان ))،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی ارتباط بین برگزاری دوره های آموزش کوتاه مدت ضمن خدمت با عوامل توانمند سازی کارکنان (( مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان )) :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
امروزه چالش پیش روی همه سازمان ها و مؤسسات و دولت ها، بحث کارآمدی و بهره وری است. بروز شتابان بلوک های جدید تجاری، اقتصادی در عرصه رقابت های جهانی ضرورت اجتناب ناپذیر تحول همه جانبه در تمامی ابعاد را می طلبد (آسترکی، ۱۳۸۹). یکی از راه های رسیدن به این هدف توانمندسازی کارکنان می باشد. توانمندسازی روش جدیدی است برای افزایش بهره وری از راه افزایش تعهد کارکنان به سازمان. بنابراین می توان گفت توانمندسازی راهی متفاوت برای کارکردن افراد با یکدیگر است و هدف اصلی آن تغییر ساختار مدیریت از یک شکل سنتی و هرمی به ساختاری مشارکتی است (سیدعامری، محرم زاده، محمد قلیزاد، ۱۳۸۸) بقاء، دوام و پیشرفت هر جامعه ای به کارایی و کیفیت تعلیم و تربیت آن جامعه بستگی دارد و هر کشوری به کارکنان با انگیزه و توانمند به عنوان یکی از ارکان تعلیم و تربیت نیاز دارد تا بتواند جوانان را پرورش داده و برای آینده آماده کند (حیدری نژاد، بهرامی و آزمشا، ۱۳۹۱). امروزه با رشد روزافزون اطلاعات پیچیده تر شدن مشاغل، بر ا هیمت آموزش کارکنان نیز افزوده شده است. تافلر، مهمترین فعالیت و راه رویارویی با تحولات عظیم در زندگی آینده را برای پذیرش تغییر، آموزش می داند. آموزش مؤثر و پرمایه به افراد کمک می کند تا آنها بتوانند به رشد و توانایی کافی در شغل خود دست یابند و با کارایی بیشتری کار کنند. بدیهی است که افراد هر چقدر از دانش و آموزش بهتر در مورد کار خود برخوردار باشند فرآیند یادگیری آنها بهتر است و به ارائه اندیشه ها و نظریات مفیدتری برای بهبود کار می پردازند (الحسینی، ۱۳۷۹). امروزه آموزش و بهسازی منابع انسانی به عنوان یکی از استراتژی های اصلی سازمان ها برای سازگاری مثبت با شرایط تغییر قلمداد می شود. حیات سازمان ها تا حدود زیادی به دانش و مهارت های مختلف کارکنان بستگی دارد هر چه این زمینهها به موقع و بهتر باشد قابلیت سازگاری سازمان با محیط متغیر نیز بیشتر می شود (سام خانیان، ۱۳۸۴). اگر بخواهیم تعریفی از آموزش ضمن خدمت ارائه دهیم بایستی گفت، جوهره اصلی آن در همه سازمان ها و نهادها عبارت است از افزایش ارایی کارکنان و ایجاد سازش با محیط و در نتیجه، افزایش خدمات. آموزش ضمن خدمت چیزی نیست جز تلاش هایی که در جهت ارتقای دانش و آگاهی و مهارت های فنی، حرفه ای و شغلی و نیز استقرار رفتار مطلوب در کارکنان یک مؤسسه یا سازمان صورت می گیرد و آنان را برای انجام بهینه وظایف و مسئولیت های شغلی آماده می کند (چایپی، ۱۳۸۱). امروزه اهمیت و نقش آموزش های ضمن خدمت بر هیچ سازمانی پوشیده نیست و هر سازمانی به تناسب اهمیتی که به این مهم داده است وقت و سرمایه ای را به تربیت نیروی انسانی خود اختصاص می دهد. آموزش ضمن خدمتی که با دوره های حساب شده ادامه یابد و ضمن کوشش در افزایش توان مهارت و دانش کارکنان، در حل مسائل و مشکلات محیط کار نیز چاره ساز باشد می تواند به بقای سازمان خود مطمئن باشد. از این رو تلاش مستمر در بهبود کیفیت آموزش ضمن خدمت می تواند منافع قابل ملاحظه ای به همراه داشته باشد. ذکر این نکته ضروری است که هرگز نمی توان ادعا کرد که آموزش به خودی خ ود سودمند است، مگر از آموزش های ارائه شده ارزشیابی به عمل آید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.