مقاله بازاریابی اینترنتی در صنعت خودرو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بازاریابی اینترنتی در صنعت خودرو دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بازاریابی اینترنتی در صنعت خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازاریابی اینترنتی در صنعت خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بازاریابی اینترنتی در صنعت خودرو :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
صنعت خودور یکی از صنایعی است که با بیشترین چالش ها در دنیای امروز مواجه است. رهبران این صنعت تا کنون از اینترنت بهعنوان رسانه تبلیغات استفاده کرده اند، اما فراتر از این، استفاده از اینترنت به عنوان ابزار مدیریت ارتباط با مشتریان، کمک در مدیریتزنجیره تامین و بستری جهت ایجاد جریانهای جدیدی از درآمد، عامل حیاتی در تعیین برنده از بازندگان در این آشفته بازار خواهدبود. یکی از ابزارهای موثر و کارآمد در این زمینه بازاریابی اینترنتی می باشد. در این پژوهش به منظور پی بردن به اهمیت بازاریابیاینترنتی در صنعت خودرو، ابتدا به ادبیات موضوع یعنی مفاهیم بازاریابی اینترنتی، ویژگی ها و کاربردهای آن می پردازیم تا با شناختبازاریابی اینترنتی، نقش و کاربردهای آن در صنعت خودرو را بررسی کنیم. سپس با بررسی نقش بازاریابی اینترنتی در صنعت خودرو،راهکارهای بازاریابی اینترنتی در صنعت خودرو از طریق موردهایی مورد بررسی قرار میگیرد و در پایان نتایج موارد مورد بررسی بهصورت پیشنهادیی جهت اجرا در صنعت خودرو ایران ارایه می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.