مقاله بررسی الگوریتم های مسیریابی تحمل خطا در شبکه سه بعدی (۳D) بر روی تراشه معماری و ارائه الگوریتم HLAFT


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی الگوریتم های مسیریابی تحمل خطا در شبکه سه بعدی (۳D) بر روی تراشه معماری و ارائه الگوریتم HLAFT دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی الگوریتم های مسیریابی تحمل خطا در شبکه سه بعدی (۳D) بر روی تراشه معماری و ارائه الگوریتم HLAFT  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی الگوریتم های مسیریابی تحمل خطا در شبکه سه بعدی (۳D) بر روی تراشه معماری و ارائه الگوریتم HLAFT،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی الگوریتم های مسیریابی تحمل خطا در شبکه سه بعدی (۳D) بر روی تراشه معماری و ارائه الگوریتم HLAFT :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
به طور گسترده، شبکه روی تراشه (NOC) به عنوان یک طرح ارتباطاتی در سیستم های چند هسته ای مدرن، با هدف تضمین قابلیت اطمینان ارتباطات استفاده می شود. به تبع تکنیک های تحمل خطای موثر در NOC، از اهمیت بالایی برخوردار می باشند. باتوجه به مقیاس پذیری بالا و یکپارچه سازی موازی ارائه شده توسط NOC از طریق سیستم های سنتی مبتنی بر اشتراک گذاری باس، هنوز یک راه حل ایده آل در سیستمهای با مقیاس بالا بر روی چیپ (SoCs)، وجود ندارد. برای مقابله با این مشکلات، گسترش ۲D-NOC به بعد سوم ۳D-NOC پیشنهاد شد. علاوه بر این، از آنجایی که انتخاب مسیر، تاثیر مستقیم بر روی عملکرد کلی سیستم دارد، استفاده از یک الگوریتم مسیریابی کارآمد تبدیل به یکی از وظایف مهم گردیده است. در ابتدا در این زمینه الگوریتم مسیریابی استاتیک LAXYZ با زمان تاخیر کم و توان بالا مطرح شد که این الگوریتم، وضعیت شبکه که شامل تعادل ترافیک و تحمل خطا می باشد را درنظر نمیگیرد. در این پژوهش، الگوریتم مسیر یابی تحمل خطا با نام HLAFT که بادرنظرگرفتن مسیریابی محلی وپیش بینی آینده باعث افزایش تحمل خطای سیستم می شود را ارائه می دهیم. الگوریتم پیشنهادی از تکنینک شناسایی خطا و رفع بن بست RAB که بدون هیچگونه سخت افزار اضافی بنبست را پیش بینی و حذف می کند، بهره می گیرد. در ارزیابی انجام شده، این الگوریتم در زمانی که نرخ خطا بالا باشد نسبت به الگوریتم قبلی (LAFT) که فقط براساس اولویت و بدون استفاده از تکنینک RAB مسیریابی میکند، زمان تاخیر/گذر را کاهش میدهد و توان عملیاتی را افزایش می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.