مقاله تأثیر ابعاد کیفیت خدمات در رضایتمندی گردشگران ورزشی حاضر در بیست وهشتمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیر ابعاد کیفیت خدمات در رضایتمندی گردشگران ورزشی حاضر در بیست وهشتمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر ابعاد کیفیت خدمات در رضایتمندی گردشگران ورزشی حاضر در بیست وهشتمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر ابعاد کیفیت خدمات در رضایتمندی گردشگران ورزشی حاضر در بیست وهشتمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر ابعاد کیفیت خدمات در رضایتمندی گردشگران ورزشی حاضر در بیست وهشتمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
هدف این پژوهش بررسی تأثیر ابعاد کیفیت خدمات در رضایتمندی گردشگران ورزشی بود. روش تحقیق، توصیفی از نوع همبستگی است که به شکل میدانی انجام شده است. در این تحقیق، جامعه آماری شامل کلیه گردشگران ورزشی حاضر در بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) به تعداد ۱۴۷ نفر بود که به دلیل ماهیت پژوهش، حجم نمونه آماری نیز برابر حجم جامعه آماری بود. ابزار گردآوری اطلاعات در این تحقیق برگرفته از پرسشنامه ای بود که شانک در رساله دکتری خویش در دانشگاه اوهایو مورد استفاده قرار داده است و نیز پرسشنامه ای که مهدی خطیب زاده در پایان نامه کارشناسی ارشد خود از آن استفاده کرده است. سؤالات این پرسشنامه با توجه به اهداف پژوهش مناسب سازی شده و روایی پرسشنامه به تأیید متخصصان مدیریت ورزشی رسیده است. پایایی پرسشنامه با استفاده از روش آلفای کرونباخ مورد بررسی قرار گرفته است( Alpha=0/89). برای تجزیه و تحلیل داده ها، از آمار توصیفی در قالب تنظیم جداول و نمودارها و شاخص های مرکزی و پراکندگی استفاده گردید و برای تجزیه و تحلیل داده ها در قالب فرضیه ها از آزمون کلموگروف اسمیرنف، رگرسیون تک متغیره و چند متغیره، آزمون t مستقل و تحلیل واریانس فریدمن با استفاده از نرم افزار AMOS و در سطح a=0/05 استفاده شد. نتایج نشان داد که از نظر کل ورزشکاران، کیفیت دسترسی و کیفیت اقامتگاه بر میزان رضایتمندی دارای تأثیر معنی داری می باشند و کیفیت دسترسی با ضریب استاندارد شده ۰/۴۳۸ بیشترین تأثیر را بر رضایتمندی دارد. در ورزشکاران داخلی، فقط کیفیت دسترسی بر میزان رضایتمندی دارای تأثیر معنی داری می باشد. در ورزشکاران خارجی، کیفیت دسترسی و کیفیت اقامتگاه بر میزان رضایتمندی دارای تأثیر معنی داری می باشند که کیفیت دسترسی با ضریب استاندارد شده ۰/۵۰۱ بیشترین تأثیر را بر رضایتمندی دارد. همچنین میزان رضایتمندی بر تمایل به بازگشت گردشگران ورزشی تأثیر مثبت معنی داری دارد که اثر کلی استاندارد شده میزان رضایتمندی بر تمایل به بازگشت برابر ۰/۶۵۴ است. بنابر این می توان گفت که هرکدام از ابعاد ذکر شده در نتایج تأثیر به خصوصی روی رضایتمندی گردشگران دارند که باید به صورت اختصاصی در مورد گردشگران داخلی و خارجی به این ابعاد توجه نمود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.