مقاله بررسی تاثیرمدیریت ارتباط مشتری CRM درصنعت گردشگری باتاکید بربخش هتلداری ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیرمدیریت ارتباط مشتری CRM درصنعت گردشگری باتاکید بربخش هتلداری ایران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیرمدیریت ارتباط مشتری CRM درصنعت گردشگری باتاکید بربخش هتلداری ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیرمدیریت ارتباط مشتری CRM درصنعت گردشگری باتاکید بربخش هتلداری ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیرمدیریت ارتباط مشتری CRM درصنعت گردشگری باتاکید بربخش هتلداری ایران :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
ازعوامل موفق صنعت گردشگری فراهم آوردن عوامل رضایت و درنهایت گرفتن جلب رضایت گردشگران است بخش هتلداری به عنوان مهمترین رکن این موفقیت است CRM ازآن دسته فناوریهای نوینی است که درزمینه حفظ مشتریان و تبدیل آنها به مشتریان وفادارنقش حیاتی ایفا می کند دراین تحقیق به بررسی تاثیرات فناوری CRM و توانایی های آن بهمنظور بهبود ارتباطات با مشتری وکسب سود بیشتر شده است پس ازبررسیها وپژوهشهای انجام گرفته به صورت کتابخانه ای و میدانی است و نتیجه نشان داد که بخش هتلداری درایران درزمینه هایی مانند توجه به تغییرات درسیکل زندگی مشتری جمع آوری اطلاعات و تجزیه تحلیل آن و تبدیل آن به دانش جهت به کارگیری دربرنامه ریزیهای هتل استفاده ازروشهای نوین ازقبیل وب سایت و غیره دچار ضعف اساسی است و درمولفه های مهمی مانند توجه مدیریت ارشد سازمان ها به جذب ونگهداری مشتریان برای بلندمدت گرفتن بازخورد ازمشتریان و غیره دارای نقاط قوت است ول یدرمجموع باتوجه به نتایج بدست آمده دراین تحقیق میتوان گفت که صنعت هتلداری ایران با انجام تمهیداتی قادر است مدیریت ارتباط با مشتری را موفقیت اجرا کند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.