مقاله بررسی جو آموزشی کارگاهی در فرآیند آموزش معماری(نمونه موردی دانشگاه های هنرهای زیبای ایران هاروارد آمریکا واسدای ژاپن)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی جو آموزشی کارگاهی در فرآیند آموزش معماری(نمونه موردی دانشگاه های هنرهای زیبای ایران هاروارد آمریکا واسدای ژاپن) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی جو آموزشی کارگاهی در فرآیند آموزش معماری(نمونه موردی دانشگاه های هنرهای زیبای ایران هاروارد آمریکا واسدای ژاپن)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی جو آموزشی کارگاهی در فرآیند آموزش معماری(نمونه موردی دانشگاه های هنرهای زیبای ایران هاروارد آمریکا واسدای ژاپن)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی جو آموزشی کارگاهی در فرآیند آموزش معماری(نمونه موردی دانشگاه های هنرهای زیبای ایران هاروارد آمریکا واسدای ژاپن) :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
معماری تلفیقی است ازفن وهنر که بدون هریک ازاین دووجه معماری کامل نخواهد شد معماری سیرآموزشی ازسرساخمان تا آموزش درمحیط آکادمیک را تجربه کرده است وهم اکنون کارگاه های طراحی دردانشکده های معماری به عنوان اصلی ترین مکان برای آموزش طراحی معماری محسوب میشود محیط یادگیری بیانگرزمینه فیزیکی اجتماعی و فرهنگی است که یادگیری درآن رخ میدهد لذا می بایست به بحث محیطهای یادگیری ازحوزه میان رشته ای نگریست ازانجا که آتلیه طراحی معماری نیز نوعی محیط یادگیری تلقی میشود وعمدتا محیطی است که تعاملات متعددی درآن صورت میگیرد ایده تعامل درمحیط آتلیه معماری اهمیت فراوانی می یابد بطوریکه طراحی باید تاثیربرروی کاربران درآن را مدنظر قراردهد بگونه ای که تاثیرات فضاهای یادگیری برروی آنها نیز می بایست به دقت ارزیابی شود آیا فرمول ویژه یا ترکیب جذابی حتی برای کلاسی واحد وجود دارد و درمحیطهایی که درآن ها فناوریهای جدید همچنان پدیدار میشود چه فرمی چالش برانگیز است؟ دراین نوشتار به جو یادگیری درمحیط آتلیه معماری و مولفه های تاثیر گذاربرآن دردانشگاه های مختلف جهاان بحث خواهد شد و به این نکته خواهیم پرداخت که عوامل تاثیرگذارفیزیکی بابرنامه ریزی درسی ضمن پنهانی بیشتر ازبرنامه درسی صریح آموزش میدهد ازجمله برنامه درسی پنهان موردتاکید این نوشتار نوع و فضای تعاملات مطرح درمحیط یادگیری آتلیه معماری درنقاط مختلف جهان می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.