مقاله بررسی استراتژی نام تجاری برند از نگاه تولیدکننده و مصرف کننده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی استراتژی نام تجاری برند از نگاه تولیدکننده و مصرف کننده دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی استراتژی نام تجاری برند از نگاه تولیدکننده و مصرف کننده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی استراتژی نام تجاری برند از نگاه تولیدکننده و مصرف کننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی استراتژی نام تجاری برند از نگاه تولیدکننده و مصرف کننده :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
نام های تجاری و تبلیغاتی که در دنیای کسب و کار پویای امروز به ترویج آنها پرداخته می شود به عنوان علائم کیفیت و ثبات ، دارای اهمیت ویژه ای هستند زیرا یک نام تجاری یک دارایی ارزشمند است که به عنوان مانعی جهت جلوگیری از پایین آمدن کیفیت عمل می کند . برندها نقش های چندگانه ای را برعهده دارند . به عنوان مثال یک برند تضمینی را از جانب تولید کننده به مصرف کننده در مورد کیفیت محصولفراهم می آورد . در این مقاله با اشاره به تعاریف مختلف استراتژی و نام تجاری به ارتباط بین این دو عامل پرداخته و با بیان ارزش برند به رابطه استراتژی نام تجاری با دیدگاه تولید کننده و مصرف کنندهاشاره می شود . هدف این مقاله در کنار هم قرار دادن مفاهیمی چون استراتژی ، نام تجاری ، ویژگی های محصول ، رضایت مشتری ، استراتژی های نوین گسترش نام تجاری و چرایی ساختاربندی مجدد نام تجاری در سازمان ها است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.