مقاله استفاده از داده کاوی در CRM تحلیلی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله استفاده از داده کاوی در CRM تحلیلی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله استفاده از داده کاوی در CRM تحلیلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استفاده از داده کاوی در CRM تحلیلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله استفاده از داده کاوی در CRM تحلیلی :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، سازمان ها بیشتر متوجه اهمیت مشتریان در فضای رقابتی شده اند، که موجب شده مدیریت ارتباط با مشتری CRM را به عنوان هسته ی استراتژی های تجارت و سرمایه گذاری ها بپذیرند. استفاده از داده کاوی در CRM یک روند تازه توسعه یافته در اقتصاد جهانی می باشد. تمرکز بر روی مشتریان، پیش بینی رفتار و الگوی خرید مشتریان و حمایت از تصمیم گیری های مدیریتی در CRM تنها در صورتی امکان پذیر است که از تکنیک های داده کاوی بهره گرفت. داده کاوی به سازمان ها برای مشتری مدار شدن کمک خواهد کرد. این جنبه از CRM که از تکنیک های داده کاوی استفاده می کند، به نام CRM تحلیلی می باشد. در واقع داده کاوی ابزاری برای تجزیه و تحلیل داده های مشتریان در داخل چهارچوب CRM تحلیلی می باشد. مدیران و تصمیم گیرندگان باید بدانند که ابزارهای تحلیلی برای گرفتن تصمیمات مهم و اتخاذ استراتژی موردنیاز، و آنچه که مرتبط به شناسایی مشتریان، جذب، توسعه، حفظ و نگهداری مشتریان است لازم و ضروری می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.