مقاله بررسی تاثیر مولفه های بازاریابی داخلی بر ایجاد اعتماد سازمانی در بین کارکنان (مورد مطالعه: بیمارستانهای شهرستان اردبیل)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر مولفه های بازاریابی داخلی بر ایجاد اعتماد سازمانی در بین کارکنان (مورد مطالعه: بیمارستانهای شهرستان اردبیل) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر مولفه های بازاریابی داخلی بر ایجاد اعتماد سازمانی در بین کارکنان (مورد مطالعه: بیمارستانهای شهرستان اردبیل)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر مولفه های بازاریابی داخلی بر ایجاد اعتماد سازمانی در بین کارکنان (مورد مطالعه: بیمارستانهای شهرستان اردبیل)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر مولفه های بازاریابی داخلی بر ایجاد اعتماد سازمانی در بین کارکنان (مورد مطالعه: بیمارستانهای شهرستان اردبیل) :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
هدف از تحقیق حاضر بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر اعتماد سازمانی در بین کارکنان (مورد مطالعه: بیمارستانهای شهرستان اردبیل) می باشد. تحقیق حاضر از نظر هدف از نوع کاربردی و از لحاظ روش، توصیفی و همبستگی میباشد. جامعه آماری در این تحقیق کارکنان بیمارستانهای وابسته به دانشگاه علوم پزشکی اردبیل میباشند؛ که تعداد آنها برابر ۱۲۲۱ نفر می باشد. برای تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران استفاده شده است که طبق این جدول تعداد نمونه آماری برابر ۲۹۳ به دست آمده است. روش مورد استفاده برای نمونه گیری در مرحله اول سهمیه بندی طبق های بوده سپس از هر طبقه به روش نمونه گیری تصادفی استفاده شده است. برای گردآوری اطلاعات از دو نوع پرسشنامه استفاده شده است و هر دو پرسشنامه به صورت طیف لیکرت پنج تایی طراحی شده است. برای تحلیل آماری از نرمافزار SPSS 20 استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد که بازاریابی داخلی بر ایجاد اعتماد سازمانی تأثیر مثبت و معناداری دارد همچنین همه مولفه های بازاریابی داخلی با اعتماد سازمانی رابطه مثبت و معناداریدارند. همچنین مولفه های چشم انداز و بهبود و توسعه دارای وضع مطلوبی در بین کارکنان نمی باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.