مقاله بررسی تأثیر عناصر بستهبندی محصول بر فروش محصولات صادراتی ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر عناصر بستهبندی محصول بر فروش محصولات صادراتی ایران دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر عناصر بستهبندی محصول بر فروش محصولات صادراتی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر عناصر بستهبندی محصول بر فروش محصولات صادراتی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر عناصر بستهبندی محصول بر فروش محصولات صادراتی ایران :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
هدف اصلی این پژوهش یافتن پاسخی برای این مسئله است، که چگونه توجه به هر یک از عناصر بسته بندی، افزایش فروش محصولات صادراتی کشورمان را به دنبال خواهد داشت. پس از بررسی پژوهش هایانجام شده داخل و خارج از کشور، در زمینه صادرات محصولات غذایی و عناصری که برای طراحی یک بستهبندی در نظر گرفته میشود، متغیرهای هر یک از این پژوهش ها تعیین شد. سپس به منظور تعیین اندسته از عناصر بستهبندی که در افزایش فروش محصولات صادراتی نقش دارند؛ جدول ۲ طراحی شتد. با بررسی متغیرها، مشخص شد که بستهبندی محصول، عناصری چون رنگ، شکل، جنس، اندازه و برچسبرا دربرمیگیرد، که هر کدام به گونه ای در افزایش فروش محصولات صادراتی نقش ایفا میکنند. در ادامه مدلی مفهومی به کمک عناصر تعیین شده بستهبندی طراحی شده که نحوه ارتباط این عناصر را با فروش محصولات صادراتی نشان میدهد. و در نهایت به ارائته راهکارهایی جهت افزایش فروش محصولات صادراتی به کمک طراحی صحیح بستهبندی پرداخته شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.