مقاله تاثیر الگوهای طبیعی در آموزش درس ایستایی بر یادگیری دانشجویان معماری(نمونه موردی:دانشجیان رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر الگوهای طبیعی در آموزش درس ایستایی بر یادگیری دانشجویان معماری(نمونه موردی:دانشجیان رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر الگوهای طبیعی در آموزش درس ایستایی بر یادگیری دانشجویان معماری(نمونه موردی:دانشجیان رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر الگوهای طبیعی در آموزش درس ایستایی بر یادگیری دانشجویان معماری(نمونه موردی:دانشجیان رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر الگوهای طبیعی در آموزش درس ایستایی بر یادگیری دانشجویان معماری(نمونه موردی:دانشجیان رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان) :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
معماری بعدازانقلاب صنعتی و پیدایش تخصصهای جدیدی چون مهندس معمارمهندس سازه و .. دچارچالش هایی گردیده است که ازعمده ترین آن جدایی فن ازهنرمعماری بوده است با انقلاب صنعتی و تخصصی شدن علوم و انفکاک میان معماری و سازه نه معمار ازدانش فنی و سازه ای کافی برخوردار بود و نه مهندس محاسب ازدانش معماری مناسب باتوجه به اینکه طبیعت سرچشمه ای برای آموختن است و تاکنون ازطبیعت درزمینه های مختلف برای الهام گرفتن و ایده یابی استفاده شده است لذا دراین پژوهش ازطبیعت برای آموزش مفاهیم ایستایی به دانشجویان معماری بهره گرفته شده هدف ازاین پژوهش استفاده ازآموزه های طبیعی درآموزش درس ایستایی به دانشجویان معماری به منظور تسهیل یادگیری آنها و ارتقا سطح یادگیری است و این مساله انیگونه دنبال میشود که آیا استفاده ازالگوهای طبیعی درآموزش درس ایستایی به دانشجویان معماری تاثیری برعملکرد و یادگیری آنها دارد وسبب سهولت دریادگیری آنها میشود؟درواقع رابطه بین معماری و سازه و تاثیر پذیری این دوازطبیعت مورد بررسی قرارگرفته است و درادامه هم به بررسی مدلهای آموزشی درس سازه پرداخته میشود دراین مقاله روش گردآوری اطلاعات میدانی و کتابخانه ای و روش تحقیق توصیفی و تحلیلی می باشد درپایان چنین نتیجه گیری میشود که به منظور ارتقا عملکرد دانشجویان معماری دریادگیری درس ایستایی ازنمونه های موجود درطبیعت برای تدریس آن استفاده شود و استفاده ازالگوهای طبیعی درآموزش درس ایستایی برعملکرد دانشجویان معماری تاثیر فراوانی خواهد گذاشت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.