مقاله روشهای بکارگیری ابزارهای پیشبرد فروش در شرکتها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله روشهای بکارگیری ابزارهای پیشبرد فروش در شرکتها دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله روشهای بکارگیری ابزارهای پیشبرد فروش در شرکتها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله روشهای بکارگیری ابزارهای پیشبرد فروش در شرکتها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله روشهای بکارگیری ابزارهای پیشبرد فروش در شرکتها :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
طی سالها اخیر شاهد افزایش روز افزون توجه به فعالیتهای پیشبرد فروش به عنوان عنصری از آمیخته ترفیعی و ترویجی بودهایم و این روند رو به رشد همچنان ادامه دارد. بطوریکه بررسیها نشان میدهند که پیشبرد فروشبیشترین سهم در بودجه فعالیتهای ترویجی، تبلیغی و ترفعیی را به خود اختصاص داده است. هدف این پژوهش، کشف و دستیابی به درک عمیقی از نقش فعالیت های پیشبرد فروش در فعالیت های بازاریابی شرکت ها می باشد. اینپشوهش از نظر ماهیت داده ها یک پژوهش کیفی است. ما بادر کنار هم نهادن یافته های محققان مختلف و ترکیب آنها به نحوی که مبنایی این پژوهش را تشکیل دهندپژوهشی عمدتا توصیفی راانجام دادیم دراین پژوهش در ابتدا به بیان مفهوم پیشبرد فروش پرداخته ودلایل اهچیت آن را بیان شده است. سپس فعالیتها پیشبرد فروش شرکت ها به دو بخش فعالیتهای پیشبرد فروش مصرف کنندهگرا و کسب و کار گرا تقسیم شده و در هر بخش به بررسی تفصیلی انواع و ابزارهای آنها پرداخته و در انتها نتیجهگیری از بحث ارائه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.