مقاله معیارها و ضابطه های اقناع مخاطب در نهج البلاغه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
15 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله معیارها و ضابطه های اقناع مخاطب در نهج البلاغه دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله معیارها و ضابطه های اقناع مخاطب در نهج البلاغه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله معیارها و ضابطه های اقناع مخاطب در نهج البلاغه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله معیارها و ضابطه های اقناع مخاطب در نهج البلاغه :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
اقناع فرایندی ارتباطی است که هدف نهایی آن تأثیرگذاری بر مخاطب واقناع تغییر نگرش اوست. مقاله حاضر با روش تحلیل محتوا بهبررسی این موضوع در نهج البلاغه میپردازد. موضوعات آزاد اندیشی و انتخاب قول احسن، هدفداری، حقوق مداری و عدم دروغپردازی و فریب کاری از معیارهای مهم فراینداقناع در نهج البلاغه می باشند. با توجه به این که همه مطالب و موضوعات مطرح شدهدر نهج البلاغه برای متقاعدسازی و تغییر نگرش مردم صورت گرفته است ، ولی به هیچ وجه، اقناع با زور و جبر و فریب، که برخی ازآن استفاده کردهاند، همراه نبوده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.