مقاله تحلیل کاربرد مدل کانو در کیفیت خدمات تجارت الکترونیک و ارائه راهکارهایی برای بهبود کیفیت خدمات آن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل کاربرد مدل کانو در کیفیت خدمات تجارت الکترونیک و ارائه راهکارهایی برای بهبود کیفیت خدمات آن دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل کاربرد مدل کانو در کیفیت خدمات تجارت الکترونیک و ارائه راهکارهایی برای بهبود کیفیت خدمات آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل کاربرد مدل کانو در کیفیت خدمات تجارت الکترونیک و ارائه راهکارهایی برای بهبود کیفیت خدمات آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل کاربرد مدل کانو در کیفیت خدمات تجارت الکترونیک و ارائه راهکارهایی برای بهبود کیفیت خدمات آن :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
هیچ سازمانی بدون مشتری پایدار نخواهد بود در واقع رضایت مشتریان رمز موفقیت سازمانها میباشد. از طرفی در پدید امدن بازار جهانی الکترونیک، تمرکز وب سایتها بر روی مشتری در حال افزایش است. کاربران مصرف کنندگان هستند. و روند جهانیدیجیتالی به مشتریان اجازه میدهد تا خدمات مربوطه را که از طریق اینترنت میباشند از انها لذت ببرند. روند این مقاله بدین صورت میباشد: ابتدا مروری کوتاه بر محیطهای تجارت الکترونیک و مدل کانو میکنیم سپس ضریب مثبت و منفی رضایت مشتری را تعریف میکنیم و از مدل کانو در طراحی وب سایت استفاده میکنیم و سپس دو مثال از کاربرد مدل کانو در تجارتالکترونیک به کار میبریم و انها را با مدل کلی طراحی وب سایت مقایسه میکنیم و سپس برای بهبود کیفیت خدمات تجارت الکترونیک راهکارهایی ارائه میدهیم

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.