مقاله طراحی مدلی جهت تبیین وفاداری مشتریان خدمات بانکی در ایران (مطالعه موردی استان گیلان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی مدلی جهت تبیین وفاداری مشتریان خدمات بانکی در ایران (مطالعه موردی استان گیلان) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی مدلی جهت تبیین وفاداری مشتریان خدمات بانکی در ایران (مطالعه موردی استان گیلان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی مدلی جهت تبیین وفاداری مشتریان خدمات بانکی در ایران (مطالعه موردی استان گیلان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی مدلی جهت تبیین وفاداری مشتریان خدمات بانکی در ایران (مطالعه موردی استان گیلان) :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
صنعت بانکداری یکی از مهمترین بخش های اقتصادی است که، توسعه اقتصاد کشور تا حد زیادی به عملکرد آنها بستگی داشته و آنها در این زمینه نقش اساسی دارند. بانک ها به عنوان واسطه منابع پولی در کنار بورس و بیمه از ارکان اصلی بازارهای مالی شمرده می شوند. این تحقیق با توجه به اهمیت مشتریان در صنعت بانکداری تاثیر متغیرهای کیفیت محیطی و خدمات را بر رضایتمندی و وفاداری رفتاری و نگرشی مشتریان در بانک های استان گیلان مورد بررسی قرار گرفته و بر گرفته از مدل پولاک، باربارا وتوماس کاتر طراحی و انجام گردیده است. این تحقیق از لحاظ روش و اجرا از نوع توصیفی- تحلیلی با تاکید برشاخه همبستگی و از نظر هدف از نوع کاربردی است.جامعه آماری تحقیق، کلیه مشتریان بانک های دولتی و خصوصی استان گیلان بوده و داده های مورد نظر از طریق پرسشنامه مطبق با طیف پاسخی پنج گزینه ای لیکرت جمع آوری گردیده است. جهت تجزیه و تحلیل داده ها نیز از روش مدل سازی معادلات ساختاری استفاده گردید و تمامی فرضیه ها مورد تایید قرار گرفتند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.