مقاله تحلیل پایداری و طراحی سیستم نگهداری تونل لهاش با استفاده از تحلیل ساختاری و مقایسه نتایج آن با روش طبقه بندی مهندسی توده سنگ


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل پایداری و طراحی سیستم نگهداری تونل لهاش با استفاده از تحلیل ساختاری و مقایسه نتایج آن با روش طبقه بندی مهندسی توده سنگ دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل پایداری و طراحی سیستم نگهداری تونل لهاش با استفاده از تحلیل ساختاری و مقایسه نتایج آن با روش طبقه بندی مهندسی توده سنگ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل پایداری و طراحی سیستم نگهداری تونل لهاش با استفاده از تحلیل ساختاری و مقایسه نتایج آن با روش طبقه بندی مهندسی توده سنگ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل پایداری و طراحی سیستم نگهداری تونل لهاش با استفاده از تحلیل ساختاری و مقایسه نتایج آن با روش طبقه بندی مهندسی توده سنگ :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
تأمین ایمنی فضاهای زیرزمینی در هنگام ساخت و پایداری آن از جمله عواملی است که باید توسط طراحان سازه های زیرزمینی مورد توجه قرار گیرد. در این مقاله با استفاده از داده های زمین شناسی و ژئوتکنیکی برداشت شده از مسیر تونل، برای تحلیل پایداری و طراحی نگهداری تونل لهاش از دو روش طبقه بندی مهندسی سنگ و تحلیل ساختاری توسط نرم افزار Unwedge استفاده شده است. تونل لهاش به طول ۱۰۳۰ متر یکی از تونلهای در حال اجرای محور هراز است، که در این مطالعه به تحلیل و پایداری مقطع خروجی آن پرداخته میشود. در تحلیل ساختاری با توجه به اینکه چهار دسته درزه در مقطع تونل وجود دارد و نرم افزار Unwedge قادر به تحلیل همزمان سه دسته درزه میباشد، بنابراین تحلیل، در چهار مرحله صورت گرفته است. در مرحله اول از دسته درزه های (J(1), J(2), J(3 ، مرحله دوم از دسته درزه های (J(1), J(2), J(4 ، مرحله سوم از دسته درزه های (J(1), J(3), J(4 و در مرحله چهارم از دسته درزهای (J(2), J(3), J(4 استفاده شده است. سپس وضعیت گوه های اطراف تونل مورد بررسی قرار گرفته و به منظور پایداری ساختاری مقطع از راک بولت های کششی ۴ متری همراه با ۱۰ سانتیمتر شاتکریت استفاده شد و اعمال این سیستم نگهداری موجب افزایش ضریب ایمنی وپایداری گوه ها گردید. نتایج حاصل از روش طبقه بندی مهندسی سنگ نیز حاکی از به کار بردن شاتکریت به ضخامت ۵ تا ۱۰ سانتیمتر همراه با مش های فلزی و استفاده از راک بولت هایی به طول ۴ متر در سقف و دیواره ها می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.