مقاله بررسی حاشیه بازاریابی محصول پرتقال در شهرستان محمودآباد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی حاشیه بازاریابی محصول پرتقال در شهرستان محمودآباد دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی حاشیه بازاریابی محصول پرتقال در شهرستان محمودآباد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی حاشیه بازاریابی محصول پرتقال در شهرستان محمودآباد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی حاشیه بازاریابی محصول پرتقال در شهرستان محمودآباد :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
سیستم کارآمد بازاریابی، به مانند یک جزء کلیدی در رشد و پایداری بنگاههای تولیدکننده مرکبات میباشد. نمونهگیری به روش چند مرحلهای تصادفی- وزنی بود که ۰۷۱ تولیدکننده، ۰۱ عمده فروش و ۰۱خرده فروش پرتقال انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات مصاحبه، مشاهده و پرسشنامه بوده که با مراجعه حضوری جمعآوری گردید.نتایج نشان داد بیشترین میزان حاشیه بازاریابی در حالت فروشمحصول به سلف خر و کمترین مقدار آن زمانی است که محصول مستقیم به خرده فروشی یا مصرف کننده فروخته میشود. میزان ضایعات فرآیند بازاریابی ، ۶۳ درصد محاسبه شد که بیشترین ضایعات مربوط به مرحله انبارداری است. سهم باغدار از قیمت نهایی پرتقال در سال ۱۳۹۱ ۴۰/۶۲درصد بوده است. در مجموع میانگین مهارتهای بازاریابی برای کل باغداران ،بسیار ضعیف و میانگین دانشبازاریابی آنها خوب ارزیابی شده است. نتایج نشان داده که حاشیه بازاریابی با قیمت خرده فروشی رابطه مستقیم و با هزینههای بازاریابی رابطه معکوس دارد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.