مقاله کاربرد مدیریت استراتژیک در زمینه جلب رضایت مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کاربرد مدیریت استراتژیک در زمینه جلب رضایت مشتریان دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کاربرد مدیریت استراتژیک در زمینه جلب رضایت مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کاربرد مدیریت استراتژیک در زمینه جلب رضایت مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کاربرد مدیریت استراتژیک در زمینه جلب رضایت مشتریان :

تعداد صفحات:۶
چکیده:
این مقاله به تحلیل مدل های مدیریت استراتژیکی برای جلب رضایت مشتریان در شرکت های خصوصی و دولتی ایران می پردازد. با توجه به شرایط و فضای رقابتی سازمان ها که هرروز بیش از پیش پیچیده، متغیر و گسترده تر می شود، به همین دلیل مدیران سازمان ها با انواع تصمیم گیری سرو کار دارند. روش های زیادی برای تصمیم گیری مدیریتی که هدف همه آنها دستیابی به تصمیم بهینه است ارائه شده است. که از همه مهم تر، تصمیم گیری استراتژیک است. برنامه ریزی استراتژیک خوب، به تفکر استراتژیک کمک خواهد کرد و یا اینکه یک سامانه مدیریت استراتژیک خوب طراحی شده، تفکر استراتژیک را در سازمان آسان می سازد. پس از بررسی و ارزیابی مدل های استراتژیک پورتر، مک کنزی، هندرسون و ونکاترامان و مینزبرگ در ابعاد مختلف سعی شد که جامع ترین مدل برای رسیدن به هدف مورد نظر مقاله انتخاب شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.