مقاله مدیریت ارتباط با مشتری و پیاده سازی آن در سازمان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدیریت ارتباط با مشتری و پیاده سازی آن در سازمان دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدیریت ارتباط با مشتری و پیاده سازی آن در سازمان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت ارتباط با مشتری و پیاده سازی آن در سازمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدیریت ارتباط با مشتری و پیاده سازی آن در سازمان :
تعداد صفحات:۵
چکیده:
در این مقاله به معرفی مدیریت ارتباط با مشتریان خواهیم پرداخت. و خصوصیات، معماری و نحوه پیاده سازی آن را بررسی خواهیم کرد. از آن جایی که دنیای امروز به سمت استفاده ازتکنولوژی ها برای کسب و حفظ مشتریان گام بر می دارد در ابتدا به شرح مدیریت ارتباط با مشتریان در محیط الکتریکی می پردازیم. و اهداف آن را بیان می کند سپس خصوصیات یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان را شرح میدهیم و در نهایت پیاده سازی CRM را در سازمان مستلزم جمع آوری اطلاعات، تجزیه و تحلیل آن ها و انتخاب استراتژی مناسب می دانیم و به توصیف هریک می پردازیم.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.