مقاله به سوی بازاریابی حسی: تحریک حواس پنج گانه (بینایی، شنوایی، بویایی، لامسه، چشایی) و تأثیر آن بررفتار مصرف کننده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله به سوی بازاریابی حسی: تحریک حواس پنج گانه (بینایی، شنوایی، بویایی، لامسه، چشایی) و تأثیر آن بررفتار مصرف کننده دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله به سوی بازاریابی حسی: تحریک حواس پنج گانه (بینایی، شنوایی، بویایی، لامسه، چشایی) و تأثیر آن بررفتار مصرف کننده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله به سوی بازاریابی حسی: تحریک حواس پنج گانه (بینایی، شنوایی، بویایی، لامسه، چشایی) و تأثیر آن بررفتار مصرف کننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله به سوی بازاریابی حسی: تحریک حواس پنج گانه (بینایی، شنوایی، بویایی، لامسه، چشایی) و تأثیر آن بررفتار مصرف کننده :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
توسعه کنونی بازاریابی حسی نشان از ظهرو عصر جدیدی در ح وزه بازاریابی دارد. عصری که د ر آن حواس پنج گانه مصرف کننده در کانون راهبردها و فنون بازاریابی قرار خواهد گرفت. به همین دلیل بازاریابان باید فارغ از شیوه های تبلیغات بازاریابی انبوه، برای تأثیر گذاری و نفوذ بر مشتریان از روش های جدی، تحریک کننده و مبتکرانه تری استفاده نمایند. در این پژوهش، به معرفی بازاریابی حسی به عنوان یک پارادایم جدید در حوزه بازاریابی، توجه به حواس پنج گانه (بینایی، بویایی، شنوایی، چشایی، لامسه) انسان، پرداخته شد و میزان تأثیر این حواس بر رفتار مصرف کننده مورد بررسی قرار گرفت. جامعه آ»اری شامل ۴۳۲ نفر از مشتریان یک مرکز خرید چند منظوره در شهر تبریز بوده و نمونه گیری تصادفی انجام گرفته است. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه محقق ساخته با پایایی ۰/۸۳۸ استفاده شده است. یافته های پژوهش نشان دهنده آن است که حواس پنج گانه تواماً بر رفتار مصرف کننده تأثیر می گذارد. و همچنین، تحریک حواس بینایی، بویایی، شنوایی، لامسه و چشایی بر رفتار مصرف کننده تأثیر می گذارد. بنابراین نتایج بیانگر آن است که تحریک راهبردی حواس پنج گانه مصرف کننده در فرایند بازاریابی، می تواند یکی از روش های کاربردی شرکت ها و فروشندگان برای جذب مشتری و افزایش وفاداری آنها باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.