مقاله جایگاه رسانه در الگوی تربیت اسلامی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه یاسوج)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله جایگاه رسانه در الگوی تربیت اسلامی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه یاسوج) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله جایگاه رسانه در الگوی تربیت اسلامی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه یاسوج)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله جایگاه رسانه در الگوی تربیت اسلامی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه یاسوج)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله جایگاه رسانه در الگوی تربیت اسلامی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه یاسوج) :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
امروزه دینداری از موضوعات مهم پژوهش در جامعه شناسی و مطالعات فرهنگی است، و بررسی آن به عنوان یک مسئلهعلمی و در حال گسترش حائز اهمیت است. رسانه یکی از عوامل اصلی این ضرورت اهمیت است، بنابراین نه تنها بین رسانهو دینداری ارتباط تنگاتنگی برقرار است بلکه رسانهها بنا به تحقیقات بسیار مقوم دینداری در دورههای مختلف بودهاند بهنحوی که پیوند این دو به زمانههای بسیار دور برمیگردد. بر این اساس این پژوهش بر اساس کارکردهای رسانه و رضایت-مندی مخاطبان از عملکرد رسانه و رابطه آن با دینداری مخاطبان در ابعاد اعتقادی و مناسکی به ارزیابی دانشجویاندانشگاه یاسوج پرداخته است. روش انجام تحقیق پیمایشی بوده و از روش نمونهگیری خوشهای تصادفی برای دستیابیاستفاده شده است. بر اساس نتایج تحقیق، بین متغیرهای مستقل استفاده از رسانههای جمعی و میزان دینداری رابطهمثبت وجود دارد و مقدار همبستگی بین رسانهها با هریک از ابعاد اعتقادی و مناسکی به ترتیب( ۳۸ /-) و ( ۲۳ /-) بوده وهمچنین بین جنس و میزان دینداری رابطه جود دارد و زنان دیندارتر از مردان میباشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.