مقاله ارائه مدل نوآوری محصول با رویکرد مدیریت دانش در صنایع خودروسازی ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه مدل نوآوری محصول با رویکرد مدیریت دانش در صنایع خودروسازی ایران دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدل نوآوری محصول با رویکرد مدیریت دانش در صنایع خودروسازی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدل نوآوری محصول با رویکرد مدیریت دانش در صنایع خودروسازی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدل نوآوری محصول با رویکرد مدیریت دانش در صنایع خودروسازی ایران :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
یکی از راه کارهایی که می توان میزان نوآوری را بهبود و گسترش داد، افزایش جذب دانش از خارج سازمان و توسعه مراکز تحقیق و توسعهمی باشد. امروزه منابع دانش خارج از سازمان اغلب برای فرایند نوآوری در سازمان امری حیاتی هستند. سازمانی که از مدیریت دانش بالایی برخورداراست، اتصالاتی با منابع دانش خارجی ایجاد می کند که به مثابه کانال هایی برای انتقال افکار نو به درون سازمان عمل می کنند . بنابراین مدیریت دانشاز طریق شناسایی دانش خارج از سازمان می تواند نقش مؤثری در مرحله نخست نوآوری داشته باشد.در این پژوهش به نقش مدیریت دانش در نوآوری محصولات در صنایع خودرو سازی ایران می پردازیم. پژوهش حاضر بر اساس هدف از نوع کاربردی واز نظر شیوه گرد آوری اطلاعات، توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری نیز مدیران عالی، میانی و عملیاتی کارکنان صنایع خودروسازی ایران می باشد که با استفاده از روش نمونه گیری کوکران، تعداد ۲۱۷ نفر انتخاب شدند. ابزار مورد استفاده در این تحقیق پرسشنامه بوده و روش گرد آوری اطلاعاتنیز بصورت میدانی می باشد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از دو روش آمار توصیفی و استنباطی استفاده می شود. در روش توصیفی برای تعیین مولفه های مورد نظر از طریق نرم افزار SPSS و در روش استنباطی تاثیر مولفه های مدیریت دانش بر نوآوری را با استفاده از تکنیک SEM بررسی کرده که طی آن مدل ساختار مورد نظر از طریق نرم افزار AMOS ارائه می گردد. نتایج رگرسیون و تحلیل ساختار های عاملی در این تحقیق نشان می دهد مدیریت دانش به اندازه ۱۵ % می تواند نوآوری محصول را پیش بینی کند و بر آن تاثیر گذار است و این رابطه معنی دار است. همچنین نتایج رگرسیون چندگانه نیز نشان داد که در رابطه با مولفه های مدیریت دانش و نوآوری محصول، تمامی گویه ها (اکتساب دانش، کاربرد دانش، تبدیل دانش و شبیه سازی دانش) بجز تسهیم دانش و ارزیابی دانش معنی دار بوده و بر روی نوآوری محصول تاثیر گذار هستند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.