مقاله بررسی اثر اضافه بار بر خرابی های روسازی بتنی با استفاده از روش اجزاء محدود


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثر اضافه بار بر خرابی های روسازی بتنی با استفاده از روش اجزاء محدود دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر اضافه بار بر خرابی های روسازی بتنی با استفاده از روش اجزاء محدود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر اضافه بار بر خرابی های روسازی بتنی با استفاده از روش اجزاء محدود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر اضافه بار بر خرابی های روسازی بتنی با استفاده از روش اجزاء محدود :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
خرابی، یک فاکتور مهم در طراحی روسازی میباشد که عدم شناخت کافی از عوامل ایجاد آن میتواند به گسترش خرابیها، شکست و حتی اضمحلال کامل روسازی منجرب شود. یکی از عوامل مؤثر در خرابیهای روسازی بتنی اضافه بار وسایل نقلیه میباشد. در این مقاله اثر اضافه بار وسایل نقلیه موجود در ایران بر روی خرابیهای روسازی بتنی با استفاده از نرم افزار آباکوس (ABAQUS ) بررسی شده است. در این پژوهش ابتدا ساختار روسازی مورد نظر، با استفاده از نرم افزار اجزاء محدود آباکوس مدل و عکس العمل بحرانی سازه روسازی محاسبه شده است. در ادامه با استفاده از عکس العملهای محاسبه شده و مدلهای خرابی (توابع انتقال )، تعداد تکرار بارگذاری که منجر به خرابیهای مختلف میشود تعیین گردیده است. تحلیل نتایج بدست آمده نشان میدهد که افزایش بار محور عقبی کامیون دو محور سبک با وزن محور ۹ تن، بیشترین تأثیر را در خرابی روسازی بتنی داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.