مقاله ارائه مدلی برای روابط ابعاد شخصیت برند و ویژگی های برند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه مدلی برای روابط ابعاد شخصیت برند و ویژگی های برند دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدلی برای روابط ابعاد شخصیت برند و ویژگی های برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدلی برای روابط ابعاد شخصیت برند و ویژگی های برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدلی برای روابط ابعاد شخصیت برند و ویژگی های برند :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
[توضیح سیویلیکا: به دلیل مشکل در نمایش نمودارها، فایل مقاله حذف گردید]
شخصیت برند شرکت، شکلی از برند است که مختص شرکت بوده و ارزش ها و فعالیت های شرکت و کسب و کار را نشان می دهد و یکی از اجززای اصزلی تشکیل دهنده «هویت برند» است ماهیت اصلی برند ایجاد تمایز است. در بازارهای امروزی ویژگی های احساسی و نمادین برای ایجاد تمایز بسیار کارآمد هستند. یکی از ابزارهای قدرتمند و کارآمد برای ایجاد تمایز به وسیله ویژگی های نمادین و احساسی «شخصیت برند» است، بطوریکه یکی از موضوعاتی است که از دیدگاه بسیاری از مدیران به ویژه درحوزه مصرف کننده حائز اهمیت می باشد. در این مطالعه، پژوهش هایی که در سال های اخیر بر روی ابعاد شخصیت برند انجام شده، بررسی گردیده و مدلی برای روابط بین ابعاد شخصیت برند و ویژگی های برند ارائه شده است؛ در این مدل روابط بین ابعاد شخصیت برند و ارزش ادراک شده و ارزش ویژه برند و وفاداری به برند مطرح و بررسی تأثیر ارزش ویژه برند در ایجاد رضایت مشتری، اعتماد و تعهد وی به برند بیان شده است. همچنین در این مدل تأثیر شخصیت برند در رضایت مشتری و اعتماد و تعهد وی به برند پیشنهاد شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.