مقاله ارائهی روش ترکیبی نوین به منظور معرفی محصول سبز با در نظر گرفتن ویژگی های اقتصادی، زیست محیطی و اجتماعی بازار هدف کارا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائهی روش ترکیبی نوین به منظور معرفی محصول سبز با در نظر گرفتن ویژگی های اقتصادی، زیست محیطی و اجتماعی بازار هدف کارا دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائهی روش ترکیبی نوین به منظور معرفی محصول سبز با در نظر گرفتن ویژگی های اقتصادی، زیست محیطی و اجتماعی بازار هدف کارا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائهی روش ترکیبی نوین به منظور معرفی محصول سبز با در نظر گرفتن ویژگی های اقتصادی، زیست محیطی و اجتماعی بازار هدف کارا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائهی روش ترکیبی نوین به منظور معرفی محصول سبز با در نظر گرفتن ویژگی های اقتصادی، زیست محیطی و اجتماعی بازار هدف کارا :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
در این مقاله روش ترکیبی نوین به منظور معرفی محصولات سبز برای بازارهای هدف ارائه می شود که در آن محصولات و بازارهای هدف از ابعاداقتصادی، زیست محیطی و اجتماعی (ابعاد پایداری زنجیره تامین) مورد توجه قرار گرفته اند. این روشها که از نظر تصمیم گیرنده بهره می برد، مدیریترا قادر خواهد ساخت تا مشخص کند که چه محصولی برای کدام یک از بازارهای هدف مناسب می باشد. در این روش که یک روش نوآورانه ی چندمرحله ای است، در فاز اول و بر اساس تحقیقات بازار، بازارهای هدف اولیه و ویژگی های آنها با توجه به ابعاد سه گانه ی پایداری شناسایی می شوند. اوزانویژگی های شناسایی شده توسط تصمیم گیرنده تعیین می شود. در ادامه با استفاده از روش تحلیل پوششی داده (DEA) از بین بازارهای هدف اولیه،بازارهای هدف کارا انتخاب می شوند. در فاز دوم محصولات سبزی که برای بازارهای هدف مختلف، بالقوه قابلیت ارائه شدن دارند مشخص شده و ویژگیهای سه گانه ی پایداری آنها نیز تعیین می شود. در آخر این فاز، با توجه به ابعاد سه گانه ی پایداری هر یک از محصولات و بازار هدف کارا، هر محصول ازدو جنبهی حداقل اختلاف با انتظارات بازار هدف کارا و حداکثر برخورداری از ویژگی های زیست محیطی امتیاز داده می شوند. در فاز نهایی بااستفاده از روش TOPSIS رتبه بندی محصولات انجام شده و مشخص می شوند که کدام محصول (محصولات) برای کدام یک از بازارهای هدف کارابرای ارائه شدن مناسب می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.