مقاله اثر سرعت موتور و دنده بر مصرف سوخت ویژه مالبندی و زمان انجام کار تراکتورمسی فرگوسن ۵۸۲ در عملیات خاک ورزی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اثر سرعت موتور و دنده بر مصرف سوخت ویژه مالبندی و زمان انجام کار تراکتورمسی فرگوسن ۵۸۲ در عملیات خاک ورزی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثر سرعت موتور و دنده بر مصرف سوخت ویژه مالبندی و زمان انجام کار تراکتورمسی فرگوسن ۵۸۲ در عملیات خاک ورزی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثر سرعت موتور و دنده بر مصرف سوخت ویژه مالبندی و زمان انجام کار تراکتورمسی فرگوسن ۵۸۲ در عملیات خاک ورزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثر سرعت موتور و دنده بر مصرف سوخت ویژه مالبندی و زمان انجام کار تراکتورمسی فرگوسن ۵۸۲ در عملیات خاک ورزی :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
در بخش کشاورزی انرژی یکی از مهمترین فاکتورها در سنجش سیستمهای کشاورزی میباشد که قسمت قابل توجهی از آن جهت انجام عملیاتهای کشاورزی و مکانیزه کردن آن به کار می رود. برهمین اساس داشتن سیاستهای مشخص در سطح کلان برای برآورد احتیاجات، جلوگیری از ضایعات و به کارگیری تکنولوژی مناسب در استفاده موثرتر از منابع موجود و همچنین مصرف صحیح انرژیبسیار حیاتی است . درتراکتورها کشاورزی پارامترهای سرعت پیشروی و دور موتور برمصرف سوخت ،راندمان کاری ،توان مالبندی و زمان انجام عملیات وکشت به موقع ، تاثیر گذار می باشد.لذا هدفازاین تحقیق بدست آوردن ترکیب مناسبی ازپارامترهای فوق درجهت بدست آوردن حداقل مصرف سوخت ویژه مالبندی وسرعت عمل درانجام کشت به موقع با تعداد تراکتورکمتر بود دراین تحقیق بهبررسی زمان مورد نیاز و مصرف سوخت ویژه مالبندی تراکتور مسی فرگوسن ۵۸۲ در عملیات خاکورزی با گاوآهن قلمی پرداخته شد و در آن میزان زمان مورد نیاز و مصرف سوخت ویژه مالبندیدر ۸۸ تیمارمختلف شامل، عامل دنده در ۳سطح وسرعت موتوردر ۶سطح با انجام آزمایشات مزرعه ایبا عمق کاری در حدود ۸۲ سانتی متر در خاک رسی لومی مورد ارزیابی وسنجش قرار گرفت .هر تیمارسه بار تکرارگردیدومساحت هر کدام از ۲۵ کرت های آزمایشی باعرض۲/۵درطول ۱۶۰متر۴۰۰مترمربع یا۱/۲۵هکتار بود. با بدست آوردن میزان توان مالبندی تولید شده وظرفیت مزرعه ای ، درقالب طرح آماری بلوک های خرد شده مورد ارزیابی قرارگرفتند وبرای تجزیه وتحلیل داده های آماری به دست آمده از آزمایش، از نرم افزار SAS وبرای مقایسه میانگین تیمارها از آزمون چنددامنه ای دانکن استفاده گردید.نتایج داده های بدست آمده نشان دادندکه متغیرهای دنده و سرعت موتور برزمان مورد نیاز ومتغیردنده بر میزان مصرف سوخت ویژه مالبندی با اطمینان۰/۹۹اثر معنی داری دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.