مقاله بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
هدف این پژوهش بررسی و تبیین رابطه بین گرایش بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان موسسه مالی و اعتباری عسگریه است روش تحقیق توصیفی از نوع روش همبستگی و ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه می باشد. جامعه آماری تحقیق، مشتریان موسسه مالی و اعتباری عسگریه شهرستان گرگان است. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران ۳۰۴ نفر محاسبه و جهت تجزیه و تحلیل داده ها، از نرم افزار SPSS استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد که بین بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان رابطه معنادار وجود دارد متغیرهای اعتماد، تعهد، ارتباطات، مدیریت تعارض و شایستگی نیز با وفاداری مشتریان رابطه مثبت و معنادار داشتند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.