مقاله بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان :
تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
هدف این پژوهش بررسی و تبیین رابطه بین گرایش بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان موسسه مالی و اعتباری عسگریه است روش تحقیق توصیفی از نوع روش همبستگی و ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه می باشد. جامعه آماری تحقیق، مشتریان موسسه مالی و اعتباری عسگریه شهرستان گرگان است. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران ۳۰۴ نفر محاسبه و جهت تجزیه و تحلیل داده ها، از نرم افزار SPSS استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد که بین بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان رابطه معنادار وجود دارد متغیرهای اعتماد، تعهد، ارتباطات، مدیریت تعارض و شایستگی نیز با وفاداری مشتریان رابطه مثبت و معنادار داشتند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.