مقاله بررسی تاثیر بازارگرایی بر نوآوری در کسب وکارهای کوچک ومتوسط(مورد مطالعه: خوشه صنعتی شیلات چابهار)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر بازارگرایی بر نوآوری در کسب وکارهای کوچک ومتوسط(مورد مطالعه: خوشه صنعتی شیلات چابهار) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر بازارگرایی بر نوآوری در کسب وکارهای کوچک ومتوسط(مورد مطالعه: خوشه صنعتی شیلات چابهار)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر بازارگرایی بر نوآوری در کسب وکارهای کوچک ومتوسط(مورد مطالعه: خوشه صنعتی شیلات چابهار)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر بازارگرایی بر نوآوری در کسب وکارهای کوچک ومتوسط(مورد مطالعه: خوشه صنعتی شیلات چابهار) :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
بازارگرایی وتأثیر آن بر نوآوری از جمله مباحث مهم ومحوری در مدیریت بازار و مشتری است. پژوهش حاضر به بررسی این مهم در میان مدیران و کارشناسان خوشه صنعتی شیلات چابهار پرداخته است. در این راستا مدیران و کارشناسان به تعداد ۷۱ نفر به طریق سرشماری مورد بررسی قرار گرفتند. به منظور جمع آوری داده ها از دوپرسشنامه فرهنگ بازارگرایی نارور واسلاتر و پرسشنامه نوآوری جیمنز وهمکاران استفاده شد. نتایج نشان داد که سطح نوآوری در خوشه پایین تر از سطح متوسط است. همچنین نتایج بررسی ضرایب رگرسیون دومتغیره نشان داد که فرهنگ بازارگرایی تاثیر مثبتی برنوآوری دارد. نتایج حاصل از تحلیل رگرسیون گام به گام نشان داد که از از بیشترین قدرت برای پیشبینی نوآوری در خوشه برخوردار است و نتایج حاصل تی « مشتری گرایی » ، میان مؤلفه های فرهنگ بازارگرایی مستقل و تحلیل واریانس نشان دهنده این بود که نوآوری در کارکنان با ویژگی های جمعیت شناختی مختلف تقریبا یکسان است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.