مقاله بررسی تاثیر راحتی و عوامل نهادی شده در فروشگاه بر ارزش ویژه خرده فروشیمشتریان فروشگاه زنجیره ای تکتا گرگان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر راحتی و عوامل نهادی شده در فروشگاه بر ارزش ویژه خرده فروشیمشتریان فروشگاه زنجیره ای تکتا گرگان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر راحتی و عوامل نهادی شده در فروشگاه بر ارزش ویژه خرده فروشیمشتریان فروشگاه زنجیره ای تکتا گرگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر راحتی و عوامل نهادی شده در فروشگاه بر ارزش ویژه خرده فروشیمشتریان فروشگاه زنجیره ای تکتا گرگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر راحتی و عوامل نهادی شده در فروشگاه بر ارزش ویژه خرده فروشیمشتریان فروشگاه زنجیره ای تکتا گرگان :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
در دنیای رقابتی امروز با ایجاد انقلاب در صنعت خرده فروشی و فروشگاهی، افزایش رشد مصرف ، هدایت تولید به سوی حمایت از مصرف کنندگان و گذر از مرحله تولید انبوه، منجر به تغییر و دگرگونی بخش فروشگاهی و خرده فروشی شده و قدرت تجاری از صنعت گر به خرده فروش انتقال یافته است. در راستای این تغییرات، تحقیق حاضر با هدف بررسی تاثیر راحتی و عوامل نهادی شده بر ارزش ویژه خرده فروشی مشتریان فروشگاه زنجیره ای تکتا در شهر گرگان انجام گرفته است. این تحقیق کاربردی بوده و از نظر جمع آوری اطلاعات یک تحقیق توصیفی پیمایشی میباشد . جامعه آماری تحقیق شامل مشتریان فروشگاه زنجیره ای تکتا در سطح شهر گرگان می باشد و حجم نمونه ۳۸۴ نفر در نظر گرفته شد. برای جمع آوری اطلاعات از دو روش کتابخانه ای و میدانی استفاده شده است و روش نمونه گیری تصادفی ساده می باشد. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون های تحلیل عاملی تاًئیدی و مدل معادلات ساختاری به کمک نرم افزارهای SPSS و EQS آزمون فریدمن و T استفاده شده است. نتایج تحقیق، تاثیر مثبت راحتی و عوامل نهادی شده بر ابعاد ارزش ویژه خرده فروشی شامل تداعی معانی برند خرده فروش ، آگاهی از خرده فروش و کیفیت درک شده خرده فروش را نشان می دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.