مقاله بررسی تأثیر تبلیغات در جذب مشتریان بانک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر تبلیغات در جذب مشتریان بانک دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر تبلیغات در جذب مشتریان بانک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر تبلیغات در جذب مشتریان بانک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر تبلیغات در جذب مشتریان بانک :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
با گسترش روز افزون علم و تکنولوژی و با توجه به گسترش دنیای ارتباطات تمام سازمان ها و همچنین بانک ها به دنبال ارائه هر چه بیشتر و بهترخدمات به مشتریان خود می باشند.که در صحنه رقابتی امروز تنها با حفظ مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید است که سازمان ارائه کنندهخدمات می تواند به حیات خود در میان سایر رقبا ادامه دهند. فعالیتهای تبلیغاتی و بازاریابی از جمله روشهای جذب مشتری در صنایع خدماتی بهشمار می آیند. از آنجایی که محصولات خدماتی مانند کالاهای تولیدی قابل لمس و مشاهده نیستند تنها با محسوس سازی، تعیین اهداف تبلیغاتی و نهایتاً اتخاذ استراتژیهای تبلیغاتی مناسب با اهداف است که می توان به اثربخشی فعالیتهای تبلیغاتی و در نتیجه جلب و جذب بیشتر مشتریان امید داشت. در این مقاله به بررسی خدمات، تبلیغات، اثربخشی تبلیغات،استراتژی تبلیغات و تبلیغات بانک ها برای جذب مشتری پرداخته شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.