مقاله اولویت بندی ابزار ارزیابی مدیریت دانش با استفاده از مدل تصمیم گیری AHP فازی گروهی (مطالعه موردی بانک صادرات تهران شعبه ۱۰۴۳)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اولویت بندی ابزار ارزیابی مدیریت دانش با استفاده از مدل تصمیم گیری AHP فازی گروهی (مطالعه موردی بانک صادرات تهران شعبه ۱۰۴۳) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اولویت بندی ابزار ارزیابی مدیریت دانش با استفاده از مدل تصمیم گیری AHP فازی گروهی (مطالعه موردی بانک صادرات تهران شعبه ۱۰۴۳)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اولویت بندی ابزار ارزیابی مدیریت دانش با استفاده از مدل تصمیم گیری AHP فازی گروهی (مطالعه موردی بانک صادرات تهران شعبه ۱۰۴۳)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اولویت بندی ابزار ارزیابی مدیریت دانش با استفاده از مدل تصمیم گیری AHP فازی گروهی (مطالعه موردی بانک صادرات تهران شعبه ۱۰۴۳) :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
باتوجه به رشد سریع تغییرات وافزایش رقابت ،مدیریت موثردانش درسازمان ها ازاهمیت بالایی برخورداراست؛ به رغم آن که روش های متعددی برای سنجش دارایی هایملموس و فیزیکی سازمان وجود دارد،معیارهایی که بتوان با آن سرمایه های نا ملموسی مانند: مدیریت دانش را ارزیابی کرد به ندرت به چشم می خورد.در مقاله ی حاضربا توجه به دغدغه ذکر شده در بالا و تبیین اهمیت ارزیابی مدیریت دانش در سازمان ها، اقدام به الویت بندی و بیان میزان بلوغ شاخصهای ارزیابی مدیریت دانشدر واحدمذکور شده است.که این شاخصها شامل : رهبری مدیریت دانش،فرایند، افراد، فناوری، فرایندهای دانشی، یادگیری و نوآوری و نتایج مدیریت دانش می باشند. الویت بندیصورت گرفته با استفاده از مدل تصمیم گیری AHP فازی- گروهی و در نظر گرفتن میزان توانمندی واحد مذکور در بهبود آنها انجام شده است، از این مدل به این نتیجه -رسیدیم که، شاخص شماره ۱ که شاخص رهبری مدیریت دانش می باشد با توجه به اینکه از شکاف موزون بالایی برخودار است و میزان توانایی سازمان در بهبود آن نیزچشم گیر است از اهمیت بالایی نسبت به سایر شاخص ها دارا می باشد و سازمان برای بهبود روند اجرای مدیریت دانش در درون خود می بایست بیش از پیش به رهبریمدیریت دانش اهمیت دهد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.