مقاله بررسی تأثیر کیفیت محصول ادراک شده ، قیمت و ریسک ادراک شده بر ارزش و تمایل به خرید مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر کیفیت محصول ادراک شده ، قیمت و ریسک ادراک شده بر ارزش و تمایل به خرید مشتری دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر کیفیت محصول ادراک شده ، قیمت و ریسک ادراک شده بر ارزش و تمایل به خرید مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر کیفیت محصول ادراک شده ، قیمت و ریسک ادراک شده بر ارزش و تمایل به خرید مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر کیفیت محصول ادراک شده ، قیمت و ریسک ادراک شده بر ارزش و تمایل به خرید مشتری :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
این مطالعه به بررسی تاثیر کیفیت درک شده محصول قیمت نسبی و ریسک به ترتیب برروی ارزش محصول درک شده و تمایل مصرف کنندگان به خرید محصولات برقی خانگی دارد جامعه آماری شامل ۲۱۰نفر ازمراجعان و مشتریان فروشگاه های زنجیره ای بوده که داده ها توسط نظر سنجی جمع آوری شده و با استفاده ازروش حداقل مربعات جزئی و مدلسازی مسیر تجزیه تحلیل شده است نتایج مشابه تحقیقات سویینی سوتار و جانسون بوده و بررابطه قوی بین قیمت نسبی و ارزش ادراک شده محصول و همچنین بین ارزش محصول درک شده و تمایل به خرید تاکید دارد بین کیفیت ادراک شده محصول و ریسک درک شده رابطه منفی وجود دارد نتایج نشانمیدهد که ایجادیک ارزش ادراک شده درفرایند خرید بسیارمهم است بطور مشخص برگزاری نمایشگاه های باکیفیت بالا کیفیت بسته بندی فضای قفسه چیدمان محصول و استفاده ازرسانه دراین امربسیارموثر هستند علاوه براین پیشنهاد میشود که ریسک خرید را که نقش مهمی درفرایند تصمیم گیری مصرف کننده دارد ازطریق اطمینان به کیفیت خدمات پس ازفروش به حداقل رساند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.