مقاله تبیین رابطه هوش هیجانی و مشتری مداری در صنعت بیمه مطالعه موردی: شرکت بیمه پاسارگاد استان مازندران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تبیین رابطه هوش هیجانی و مشتری مداری در صنعت بیمه مطالعه موردی: شرکت بیمه پاسارگاد استان مازندران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تبیین رابطه هوش هیجانی و مشتری مداری در صنعت بیمه مطالعه موردی: شرکت بیمه پاسارگاد استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین رابطه هوش هیجانی و مشتری مداری در صنعت بیمه مطالعه موردی: شرکت بیمه پاسارگاد استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تبیین رابطه هوش هیجانی و مشتری مداری در صنعت بیمه مطالعه موردی: شرکت بیمه پاسارگاد استان مازندران :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
هدف تحقیق حاضر تبیین رابطه هوش هیجانی و مشتری مداری می باشد. روش تحقیق بر اساس هدف، کاربردی و از لحاظ نحوه گرد آوری داده ها، توصیفی و از نوع همبستگی است. جامعه آماری شامل کلیه کارکنان و نمایندگی های بیمه پاسارگاد استان مازندران به تعداد ۰۶۲ نفر بوده است.نمونه ها با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند و حجم نمونه آماری نیز با استفاده از جدول مورگان ۲۵۰ نفر تعیین گردید. ابزاراندازه گیری، دو پرسشنامه هوش هیجانی و مشتری مداری می باشد و از آمار توصیفی برای خلاصه و دسته بندی کردن داده ها و از آمار استنباطی شامل آزمون کولموگروف اسمیرنف جهت تعیین نرمال بودن توزیع داده ها، تحلیل عاملی تاییدی جهت روایی سنجی محتوایی پرسشنامه، از بار – عاملی جهت همبستگی متغیرها و از آزمون تی، جهت معنادار بودن رابطه بین متغیرها به کمک از نرم افزار spss استفاده شده است. مدل معادلاتساختاری نهایی نیز به کمک نرم افزار لیزرل، جهت سنجش رابطه متغیرها استفاده شده است. یافته های تحقیق نشان داد که بین هوش هیجانی و مولفه های آن )متغیرهای خود آگاهی، خودمدیریتی، خودانگیزی، آگاهی اجتماعی و مدیریت روابط( و مشتری مداری کارکنان و نمایندگان بیمه پاسارگاد رابطه معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.