مقاله تعیین مهارتهای مدیران آموزشی آینده پژوه ادراک شده به منظورارائه یک مدل مناسب مورد مطالعه؛ دیدگاه اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعیین مهارتهای مدیران آموزشی آینده پژوه ادراک شده به منظورارائه یک مدل مناسب مورد مطالعه؛ دیدگاه اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعیین مهارتهای مدیران آموزشی آینده پژوه ادراک شده به منظورارائه یک مدل مناسب مورد مطالعه؛ دیدگاه اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین مهارتهای مدیران آموزشی آینده پژوه ادراک شده به منظورارائه یک مدل مناسب مورد مطالعه؛ دیدگاه اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعیین مهارتهای مدیران آموزشی آینده پژوه ادراک شده به منظورارائه یک مدل مناسب مورد مطالعه؛ دیدگاه اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
هدف پژوهش حاضر تعیین مهارتهای مدیران آموزشی آینده پژوه ادراک شده بود هاست روش پژوهش توصیفی ازنوع همبستگی بودها ست جامعه آماری این پژوهش را کلیه اساتید دانشگاه آزاداسلامی واحدمحلات تشکیل داده اند برای انتخاب نمونه به دلیل محدودیت جامعه آماری ازروش سرشماری استفاده شده است ابزار پژوهش شامل سه پرسشنامه محقق ساخته بوده که عبارتنداز: پرسشنامه محقق ساخته درخصوص مهارتهای مدیران آموزشی آینده پژوهش مبتنی برتغییرات سه گانه فنی و انسانی و ادراکی شامل ۲۱گویه a=0/95 و ۲پرسشنامه محقق ساخهت پویایی سامانی شامل ۱۲گویه =۰/۸۹ پرسشنامه محقق ساخته مدیران اموزشی آینده پژوه ادراک شده شامل ۱۶گویه a=0/91 مقیاس همه پرسشنامه ها برحسب طیف پنج درجه ای لیکرت تنظیم و تدوین شده است برای تامین روایی پرسشنامه های ازنظرات صاحبنظران و اساتید استفاده شده و برای تامین اعتبار پرسشنامه ها ازروش آلفای کرونباخ استفاده گردیده است برای تجزیه و تحلیل داده ها ازروش رگسیون چندگانه گام به گام و مدل معادله های ساختاری با استفاده ازبرنامه نرم افزاری لیزرل استفاده شده است بطور کلی یافته های پژوهش نشان داد بین مهارتهای تغییریافته سطوح سه گانه فنی انسانی و ادراکی با رفتارمدیران آموزشی آینده پژوه ادراک شده رابطه معناداری وجود دارد پویایی سازمانی رابطه بین مهارتهای تغییریافته سه گانه فنی انسانی و ادراکی را با رفتارمدیران آموزشی آینده پژوهش ادراک شده میانجی گری می کند مدل تجربی پژوهش ازبرازش نکویی نسبتا مطلوبی برخوردار بوده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.