مقاله عوامل موثر بر سطح رضایتمندی مشتریان از خدمات حمل و نقل عمومی در شهر نیشابور(مطالعه موردی: آژانس های تاکسی تلفنی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله عوامل موثر بر سطح رضایتمندی مشتریان از خدمات حمل و نقل عمومی در شهر نیشابور(مطالعه موردی: آژانس های تاکسی تلفنی) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل موثر بر سطح رضایتمندی مشتریان از خدمات حمل و نقل عمومی در شهر نیشابور(مطالعه موردی: آژانس های تاکسی تلفنی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل موثر بر سطح رضایتمندی مشتریان از خدمات حمل و نقل عمومی در شهر نیشابور(مطالعه موردی: آژانس های تاکسی تلفنی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل موثر بر سطح رضایتمندی مشتریان از خدمات حمل و نقل عمومی در شهر نیشابور(مطالعه موردی: آژانس های تاکسی تلفنی) :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
هدف از این تحقیق آن است که با بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات آژان سهای تاکسی تلفنی شهر نیشابور الگویی از رضایت مشتری، ارائه شود. متغیرهای اصلی این تحقیق عبارتند از :رضایتمندی مشتریان، کیفیت خدمات، قیمت ارائه خدمات، نحوه برخورد شخصیت کارکنان وامکانات فیزیکی وملموس آژانس می باشند مدل مورد استفاده در این تحقیق، مدل سرکوال است که با استفاده از این مدل متغیر های سطح رضایتمندی مشتریان، کیفیت خدمات ارائه شده، قیمت خدمات ارائه شده ، سرعت ارائه خدمات، تمایل کارکنان به کمک و مساعدت، تواضع و رفتار کارکنان، میزان اهمیت دادن وحفظ ارتباط با مشتری، کیفیت امکانات فیزیکی محل کار و کیفیت اتومبیل های آژانس، جهت آزمون فرضیه ها مورد استفاده قرار گرفته است جامعه آماری در این تحقیق تمامی شهروندان نیشابوری هستند،که از خدمات این آژانسها استفاده می کنند. نمونه مورد مطالعه شامل شهروندان مشتری خدمات این آژانس ها ، مدیران وکارکنان آژانس ها ونیز تعدادی از کارشناسان ادارات مربوطه می باشند. روش گرد آوری داده ها نیز ، استفاده از پرسشنامه طراحی شده و مصاحبه بوده است. نتایج نشان می دهد که متغیرهای کیفیت خدمات ارائه شده ، قیمت خدمات ارائه شده و سرعت ارائه خدمات توسط آژانس ها ی تاکسی تلفنی سطح شهر نیشابور، تاثیر معناداری بر رضایت مشتری داشته اند و متغیرهای تمایل کمک به مشتری، تواضع و رفتار کارکنان آژانس ها ی تاکسی تلفنی و کیفیت اتومبیل های آژانس ها ی تاکسیتلفنی، تاثیر معناداری بر رضایت مشتری نداشته اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.