مقاله رابطه الگوی رفتاری مصرف کننده و استراتژیهای بازاریابی اینترنتی مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران، آسیا و دانا استان مازندران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه الگوی رفتاری مصرف کننده و استراتژیهای بازاریابی اینترنتی مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران، آسیا و دانا استان مازندران دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه الگوی رفتاری مصرف کننده و استراتژیهای بازاریابی اینترنتی مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران، آسیا و دانا استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه الگوی رفتاری مصرف کننده و استراتژیهای بازاریابی اینترنتی مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران، آسیا و دانا استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه الگوی رفتاری مصرف کننده و استراتژیهای بازاریابی اینترنتی مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران، آسیا و دانا استان مازندران :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
استراتژیهای بازاریابی اینترنتی همواره یکی ازمقوله های مهمی است که درحوزه های جدید مطالعات بازاریابی موردتوجه قرارگرفته است بررسی این استراتژیها ازاهمیت دوچندان برخوردار است زیرا باورود به دنیای تجارت الکترونیکی و استفاده ازابزارهای نوین د رحوزه های جدید فناوری و تجارت بنگاه ها ناگزیر خواهند شد که بابکارگیری استراتژیهای نوین تجاری خود را برای فشارهای رقابتی جدید آماده نمایند دراین میان رفتارمصرف کننده میتوان به عنوان یک مزیت رقابتی شناخته شده باشد و شرکت با بررسی آن استراتژی بازاریبای اینترنتی خود راپایه ریزی کند پژوهش حاضربه بررسی الگوی رفتاری مصرف کننده و استراتژیهای بازاریابی اینترنتی پرداخته است جامعه آماری تحقیق مشتمل بر دوگروه می باشد گروه اول کلیه کارکنان شعب مرکزی شرکت های بیمه ایران آسیا و دانا شهرستان ساری واقع دراستان مازندران و گروه دوم کلیه ی بیمه شدگان این شرکت ها دراستان مازندران می باشد ازکارکنان ۳۴پرسشنامه جمع آوری شد نمونه مصرف کنندگان مشتمل بر۳۸۴ نفر بوده است که پرسشنامه ها به بیمه شدگان توزیع گردید و درنهایت ازاین تعداد ۳۱۵پرسشنامه جمع آوری شد روش نمونه گیری برای مصرف کنندگان سهمیه ای بوده و برای کارکنان باهماهنگی مدیرشعب کارکنانی که تمایل به هماری داشتند انتخاب شدند روش پژوهش به شیوه توصیفی و ازشاخه پیمایشی است ابزار پژوهش دراین تحقیق مشتمل بردوپرسشنامه محقق ساخته می باشد همچنین به منظور تجزیه و تحلیل یافته های مربوط به فرضیه ها ازروشهای مناسب آماری توسط نرم افزار SPSS AMOS استفاده شده است نتایج بدست آ»ده نشان داد که بین الگوی رفتاری مصرف کنندگان و استراتژیهای بازاریبای اینترنتی شرکت های بیمه رابطه معناداری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.