مقاله بررسی اثرجهت گیری استراتژیک، آمیخته بازارگرایی و نوآوری بر میزان عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط (مطالعه موردی: کسب و کارهای کوچک و متوسط بابل)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثرجهت گیری استراتژیک، آمیخته بازارگرایی و نوآوری بر میزان عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط (مطالعه موردی: کسب و کارهای کوچک و متوسط بابل) دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثرجهت گیری استراتژیک، آمیخته بازارگرایی و نوآوری بر میزان عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط (مطالعه موردی: کسب و کارهای کوچک و متوسط بابل)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثرجهت گیری استراتژیک، آمیخته بازارگرایی و نوآوری بر میزان عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط (مطالعه موردی: کسب و کارهای کوچک و متوسط بابل)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثرجهت گیری استراتژیک، آمیخته بازارگرایی و نوآوری بر میزان عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط (مطالعه موردی: کسب و کارهای کوچک و متوسط بابل) :

تعداد صفحات:۲۸
چکیده:
هدف از این پژوهش حاضر بررسی اثر جهت گیری استراتژیک و آمیخته بازارگرایی و نوآوری بر میزان عملکرد عملکرد کسب وکارهای کوچک و متوسط در سطح شهرستان بابل – استان مازندران است. برای این کار از ابزار پرسشنامه به تعداد ۱۲۰ نفر برای گردآوری داده های لازم جهت تحلیل استفاده گردیده است، همچنین از نرم افزارSPSSجهت انجام آزمون های متفاوت برای آزمون مدل و فرضیات استفاده شده است. که اطلاعات جمع آوری شده با استفاده از روش های آماری ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چندگانه تحلیل شد. نتایج تحقیق حاکی از آن بود که رابطه معنادار و مثبتی میان متغیر های جهت گیری استراتژیک و بازارگرایی با نوآوری سازمانی وجود دارد. همچنین یافته های پژوهش نشان داد که رابطه معنادار و مثبتی بین متغیر جهت گیری استراتژیک و بازار گرایی و قابلیت نوآوری سازمانی با عملکرد سازمانی وجود دارد. بنابراین مدیران به طور مدارم باید، نظارت و ارزیابی بر شرایط محیطی به منظور شناسایی تغییرات در نیازهای مشتری، ترجیحات و انگیزه های خرید و پیش بینی اعمال و واکنش های رقبا داشته باشند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.