مقاله عوامل کلیدی موثر در توسعه محصول جدید ناب در صنایع خودروسازی ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله عوامل کلیدی موثر در توسعه محصول جدید ناب در صنایع خودروسازی ایران دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل کلیدی موثر در توسعه محصول جدید ناب در صنایع خودروسازی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل کلیدی موثر در توسعه محصول جدید ناب در صنایع خودروسازی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل کلیدی موثر در توسعه محصول جدید ناب در صنایع خودروسازی ایران :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
توسعه محصول جدید (New Product Development) یک فرآیند پیچیده برای آوردن محصولات جدید به بازار است . با وجود موفقیت آمیز بودن تفکر ناب و اصول آن به ساخت و تولید ،اتخاذ رویکرد ناب به توسعه محصول جدید و اهمیت آن برای شرکتها به عنوان رویکردی نو تاکنون مورد توجه قرار نگرفته است ،از آنجایی که این فرآیند با ضایعاتی همراه است لذا بکارگیری فلسفه ناب در مراحل مختلف توسعه محصول جدید ضروری می باشد. استفاده از ناب در همه فازهای توسعه محصول جدید ، همیشه با تجزیه تحلیل فرآیندهای کسب و کار درگیر به منظور جداکردن فعالیتهای ارزش افزوده از فعالیتهای بدون ارزش افزوده شروع می شود.در این مقاله ما به تلفیق هشت ضایعه با کلاسهای مختلف در تولید ناب در شش فاز این فرآیند پرداخته شده و عوامل و شاخص های توسعه محصول جدید ناب شناسایی می گردند. از آنجایی که در صنایع خودروسازی ایران میزان تغییرات در نیازهای بازار و مشتریان تغییرات تکنولوژیکی بیش از صنایع دیگر دیده می شود، لذا از این تحقیق به منظور تبیین عوامل تاثیر گذار بر تحقق ناب بودن از نظر مدیران پروژه های توسعه محصول جدید در این صنایع استفاده می شود.روش تحقیق در این پژوهش پیمایشی و با استفاده از پرسشنامه است. لذا با پیش آزمون از ۱۰ خبره ، ۳۶ عامل معین و اهمیت شاخص ها مورد دقت قرار گرفته است پاسخ ها از ۴۰ مدیر و صاحبنظر در صنایع خودروسازی ایران جمع آوری شده است. ، ۲۲ پرسشنامه قابل اتکا جمع آوری شد. سپس انجام آزمون آماری T بر روی پاسخ های حاصل از پرسشنامه ها که با استفاده از نرم افزار ۲۰ SPSS انجام می شود. نشان می دهد که ۱۳ عامل اصلی برناب بودن فرآیند توسعه محصول جدید موثر می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.