مقاله بررسی تاثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد بانک بر مبنایBSC(مورد مطالعه: شعب بانک مهر اقتصاد استان ایلام)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد بانک بر مبنایBSC(مورد مطالعه: شعب بانک مهر اقتصاد استان ایلام) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد بانک بر مبنایBSC(مورد مطالعه: شعب بانک مهر اقتصاد استان ایلام)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد بانک بر مبنایBSC(مورد مطالعه: شعب بانک مهر اقتصاد استان ایلام)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد بانک بر مبنایBSC(مورد مطالعه: شعب بانک مهر اقتصاد استان ایلام) :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
این پژوهش که به بررسی تاثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد بانک بر مبنایBSCپرداخته است از جنبه هدف کاربردی و از نظر ماهیت توصیفی – پیمایشی می باشد ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه که روایی آن تایید وپایایی آنها ۸۳ درصد بدست آمده است برای آزمون فرضیه ها ابتدا از آزمون کلموگروف اسمیرونف برای نرمال بودن داده ها و جهت سنجش تاثیر متغیرها از تحلیل رگرسیون و برای اولویت بندی ابعاد از آزمون فریدمن استفادهگردیده است یافته های تحقیق که حاصل جمع آوری اطلاعات از یک نمونه ۷۳ نفری از کارکنان بانک مهر اقتصاد می باشد نشان دهنده این است که قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد بانک بر مبنای کارت امتیازی متوازن تاثیر معناداری داردهمچنین اولویت ابعاد به ترتیب شامل تحلیل بازار، تمایز بازار، خدمت به مشتری و فروش می باشد که تحلیل بازار بیشترین تاثیر و فروش کمترین تاثیر را بر عملکرد بازار دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.