مقاله عوامل موثر بر انتخاب برندهای لوکس در جوانان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله عوامل موثر بر انتخاب برندهای لوکس در جوانان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل موثر بر انتخاب برندهای لوکس در جوانان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل موثر بر انتخاب برندهای لوکس در جوانان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل موثر بر انتخاب برندهای لوکس در جوانان :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
هدف اصلی این مطالعه، افزایش آگاهی نسبت به عوامل تاثیر گذار در گرایش جوانان به سمت برندهای پرآوازه است. این مقاله نشان می دهد که چگونه محرکهای مصرفگرایی در جامعه، بر روی گرایش این جوانان به برندهای مطرح تأثیر گذار است و اینکه آیا اعمال فشار ازسوی هم سن و سالان این روابط را تحت تأثیر قرار میدهد یاخیر. اینمقاله همچنین به بررسی اثر مادی گرایی بر روی محرکهای مصرف گرایی و گرایش بسمت برندهای روز دنیا در میان جوانان میپردازد. نمونه ای ۵۵۸ نفری از جوانان بینسنین ۱۷ تا ۲۸ سال درنظر گرفته شد. فرضیهها با استفاده از مدلسازی معادله ساختاری مورد آزمایش قرار گرفتند. این مطالعه نشان میدهد که مادی گرایی تاثیری بسیار قویبر روی ایجاد گرایشات مثبت بسمت برندهای لوکس دارد. جوانانی که دارای اعتماد بنفس بالاتری هستند و نسبتا خودباورترند، نسبت به خرید برندهایی با محرکهای جامعهمقاومترند، چراکه باخود روراست ترند و توجه کمتری به منابع و محرکهای بیرونی دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.