مقاله شناسایی و رتبه بندی عوامل موفیقت در کیفیت خدمات بیمارستانی با بهره گیری از روش ANP بر مبنای DEMATEL مطالعه موردی بیمارستان آتیه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی و رتبه بندی عوامل موفیقت در کیفیت خدمات بیمارستانی با بهره گیری از روش ANP بر مبنای DEMATEL مطالعه موردی بیمارستان آتیه دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی و رتبه بندی عوامل موفیقت در کیفیت خدمات بیمارستانی با بهره گیری از روش ANP بر مبنای DEMATEL مطالعه موردی بیمارستان آتیه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و رتبه بندی عوامل موفیقت در کیفیت خدمات بیمارستانی با بهره گیری از روش ANP بر مبنای DEMATEL مطالعه موردی بیمارستان آتیه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی و رتبه بندی عوامل موفیقت در کیفیت خدمات بیمارستانی با بهره گیری از روش ANP بر مبنای DEMATEL مطالعه موردی بیمارستان آتیه :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
رضایت مشتری دربیمارستان به عنوان یک سازمان خدماتی عاملی بسیارمهم محسوب میشود دررابطه با ارزیابی کیفیت خدمات درصنایع خدماتی مختلف کمتر به میزان تاثیر معیارهای کیفیت خدمات بریکدیگر توجه شده است تعیین این روابط ازاین جهت بااهمیت است که به افزایش کیفیت همراه با کاهش هزینه منجر میشود وبه مسئولان سازمان درجهت یافتن بینشی صحیح ازکیفیت کمک می کند این تحقیق ازنوع کاربردی و روشاین تحقیق ازنوع توصیفی پیمایشی است ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه بودها ست جامعه اماری بیماران بستری دربیمارستان آتیه تهران وهمچنین مدیران قسمتهای مختلف این بیمارستان میباشند به منظور براورد حجم نمونه ازفرمول کوکران استفاده شدها ست پایایی پرسشنامه تحقیق با استفاده ازشاخص مرسوم سازگاری دورنی یعنی آلفای کرونباخ مورد بررسی قرارگرفت ضمنا پرسشنامه مذکور باهدف رواسازی محتوی دراختیارخبرگان و صاحبنظران علمی قرارگرفت و اصلاحات موردنظر آنها برروی شکل و محتوای پرسشنامه لحاظ شد براساس نتایج حاصل شده ازتکنیک DEMATEL توجه و ودرک نیازهای خاص هربیمار بیشترین تاثیر را بردیگر معیارها دارد و همچنین براساس نتایج حاصل ازمدل ANP رفتاراجتماعی مطلوب پزشکان دربرخورد با بیماران مهمترین معیاردرکیفیت خدمات درمانی بیمارستان آتیه محسوب میشود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.