مقاله شناسایی وضعیت موجود برخی ویژگی های عمده روانشناختی کار آفرینانه و متغیرهای موثر بر توسعه روحیه کار آفرینی(مورد مطالعه دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی وضعیت موجود برخی ویژگی های عمده روانشناختی کار آفرینانه و متغیرهای موثر بر توسعه روحیه کار آفرینی(مورد مطالعه دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی وضعیت موجود برخی ویژگی های عمده روانشناختی کار آفرینانه و متغیرهای موثر بر توسعه روحیه کار آفرینی(مورد مطالعه دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی وضعیت موجود برخی ویژگی های عمده روانشناختی کار آفرینانه و متغیرهای موثر بر توسعه روحیه کار آفرینی(مورد مطالعه دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی وضعیت موجود برخی ویژگی های عمده روانشناختی کار آفرینانه و متغیرهای موثر بر توسعه روحیه کار آفرینی(مورد مطالعه دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان) :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
پژوهش حاضرازلحاظ ماهیت کاربردی و ازنظر شیوه جمع آوری داده ها توصیفی پیمایشی است جامعه آماری دانشجویان کارشناسی ارشددانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان ۱۸۲نفروحجم نمونه براساس جدول مورگان ۱۲۳ نفر تعیین گردیده است نمونه گیری به روش تصادفی متناسب با حجم طبقه انجام شده است ازپرسشنامه ی استاندارد دانشگاه شهیدچمران اهواز و پرسشنامه ای محقق ساخت برای جمع اوری داده ها استفاده گردید روایی پرسشنامه طراحی شده با استفاده ازنظرات برخی ازاعضای هیئت علمی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین تایید گردیده و برای سنجش پایایی آن ازآزمون الفای کرونباخ استفاده شد که مقدار آن برای بخشهای شناسایی دیدگاه دانشجویان درخصوص میزان تاثیر فعالیت های کارافرینانه نظام آموزش عالی برتوسعه روحیه کارافرینی و میزان اهمیت هریک ازویژگیهای عمده روانشناختی کارآفرینانه جهت کارافرین شدن دانشجویان به ترتیب ۰/۷۹و۰/۸۱ محاسبه گردید نتایج بیانگر آن است که پاسخگویان مطلوبترین وضعیت را درویژگی کانون کنترل درونی و نامطلوب ترین وضعیت را درویژگی خطرپذیری داشته اند همچنین تفاوت معنی داری بین روحیه کارافرینی دانشجویان باتوجه به متغیرهای جنسیت وضعیت تاهل سابقه کار و محل سکونت دیده نمی شود اما بین روحیه کارافرینی برحسب متغیرهای سن و وضعیت اشتغال تفاوت معنی داری وجود دارد نتایج آزمونهای همبستگی نشان داد که بین درک دانشجویان ازمیزان اهمیت تمامی ویژگیهای روانشناختی کارافرینانه به جزخلاقیت بانمره روحیه کارافرینی آنها رابطه آماری معنی داری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.