مقاله بررسی رابطه بین توانمند سازی شغلی کارکنان و مدیریت ارتباط با مشتری (بر اساس مدل وتن و کمرون) شعب بانک سپه استان کرمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین توانمند سازی شغلی کارکنان و مدیریت ارتباط با مشتری (بر اساس مدل وتن و کمرون) شعب بانک سپه استان کرمان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین توانمند سازی شغلی کارکنان و مدیریت ارتباط با مشتری (بر اساس مدل وتن و کمرون) شعب بانک سپه استان کرمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین توانمند سازی شغلی کارکنان و مدیریت ارتباط با مشتری (بر اساس مدل وتن و کمرون) شعب بانک سپه استان کرمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین توانمند سازی شغلی کارکنان و مدیریت ارتباط با مشتری (بر اساس مدل وتن و کمرون) شعب بانک سپه استان کرمان :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
امروزه شرکت ها و سازمان ها در دوران اقتصاد مشتری مدار فعالیت می کنند که در این دوران، مشتری حاکم واقعی بازار است و این رویکرد نتیجه ظرفیت مازاد تولید است. بنابراین شرکت ها باید بیاموزند کهچگونه از تمرکز بر تولید محصول به سمت تمرکز بر مالکیت مشتریان حرکت کنند. یکی از ارکان اصلی جذب و حفظ مشتریان، کارکنان شایسته و توانمند هستند. لذا برای جامه عمل پوشاندن به این هدف در این تحقیق بهبررسی رابطه بین توانمند سازی شغلی کارکنان و مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک سپه شهرهای کرمان، سیرجان و رفسنجان پرداخته شده است. جامعه آماری در این تحقیق ۲۷۰ نفر از کارکنان بانک سپه در این سه شهراست. که حجم نمونه با استفاده از روش جدول مورگان- کرجسی ۱۶۰ نفر محاسبه شد. جهت گردآوری داده های مورد نیاز جهت انجام تحقیق از دو نوع پرسشنامه توانمند سازی کارکنان و مدیریت ارتباط با مشتری استفاده گردید. سپس به منظور آزمون فرضیات تحقیق حاضر، از روشهای آمار توصیفی و استنباطی استفاده گردید. برای سنجشتوانمندی شغلی کارکنان از پرسشنامه وتن و کمرون با پنج بعد شایستگی، استقلال، خودساماندهی، معنی دار بودن و اعتماد استفاده گردید. یافته های تحقیق در کل مبین این مطلب است که توانمندسازی شغلی کارکنان ارتباط مثبت و معناداری با مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک سپه شهرهای کرمان، سیرجان و رفسنجان دارد. و در پایان پیشنهاداتی توسط محقق ارائه گردید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.